3 videoer

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Skoledagen min var grei den. Som jeg sa i går hadde vi engelsk i i de to første timene og resten av dagen media. I engelsken gjorde vi ikke så mye. Vi gikk for det meste igjennom pensum for i år og vi snakket litt om hvordan vi lærer engelsk best, hvilke temaer vi liker best og hvilket nivå vi syns at vi ligger på. I media hadde vi mye om kamera og vi fotograferte mye ute. 

Jeg har siden jeg kom hjem redigert ferdig en lookbook med klær jeg har fått fra LMTD. Jeg var i Danmark med de før sommerferien og hadde en morsom shoot med flere youtubere fra andre land. Jeg har en vlogg fra reisen på youtubkanalen min for dere som vil se den. Videoen kommer ut i morgen, men før den legges ut tenkte jeg at jeg kunne dele litt videoer fra LMTD-eventet som jeg var på. Disse videoene ble filmet av noen der nede og det er alt fra et mini intervju til en “inspo” video av hver youtuber. Videoene ligger under!

Det jeg liker med videoene er at de ikke varer mer en 1 min! Jeg liker å se de om igjen noen ganger, så jeg får med meg alt som skjer i de hehe!

 

 

Har du sett vloggen fra Danmark ennå?

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg