SEES IKKE IGJEN???

Hei

Jeg håper at dere alle har hatt en superfin dag! Jeg har ligget mye ute i sola og bare kost meg med den deilig varmen vi har! Jeg drar straks fordi jeg skal i en bursdag og jeg gleder meg masse! Jeg skal endelig få se flere av vennene mine nå etter en lang ferie! Flere ser jeg heller ikke igjen på lenge, siden de skal på skoler langt vekk. Det er jo flere jeg har gått i klasse med som jeg kanskje aldri ser igjen heller. Man vet ikke. For noen dager siden hang jeg også med flere i fra klassen min og vi hadde det skikkelig morsomt! Alltid trist å reise fra Østerrike og bading, men da er det godt å komme hjem til venner som også har kommet hjem fra ferie!

I morgen er det mandag og jeg begynner på skolen allerede på torsdag! Mamma og pappa sier at jeg må komme i rytme igjen ved å legge meg tidligere og stå opp tidligere. I morgen har jeg et spennende møte og tirsdag skal jeg endelig se Thomas igjen etter en uke<3

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Dere må alle nyte den siste tiden med ferie<3 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Vet ikke hvorfor du har et slikt skolesystem… Flere vurderinger og lekser hver eneste uke i flere år og i tillegg en uke kortere ferie enn det som er vanlig? VGS i oslo starter ikke før 21/22 august

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg