DET VAR IKKE PLANEN, MEN…

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! De siste dagene mine har vært bitte litt stressende. Jeg har hatt en del jeg skal gjøre, noen ting blir dessverre ikke helt som de skal og det er litt endringer i flere planer. Det blir dessverre ingen tur til Frankriket. I går filmet jeg en video og redigerte den og i dag delte jeg noe gøy på snap. Om du har lyst til å se hva det er add meg gjerne. Jeg heter : jenniesofiesnap!  I morgen har jeg litt jobb jeg skal få gjort unna før jeg reiser til Drammen med Thomas. Det gleder jeg meg helt syyyyyyyykt til. Det var egentlig ikke noen plan før jeg kom hjem fra Østerrike, men ble utrolig glad da han spurte. Blir skikkelig glad av å være med Thomas uansett hvor vi er. Jeg spammet dere nok med en del kjærestebilder på instagram fra Østerrike, men sånn er det haha! Når man er forelsket vil man gjerne dele mye bilder fordi man er stolt av kjæresten sin. Slik er det i hvert fall med meg!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

Jeg skal ikke avsløre helt ennå hvordan video jeg har filmet, men jeg kan si at det har litt med skolestart å gjøre, trening og slikt<3 Her er noen bilder fra videoen!

5 kommentarer
    1. You, you are so beautiful<33 and can't wait that video!! Nice to read your posts, every time. Then I have one question: what do your followers on social media and your blog readers mean to you??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg