VLOGGEN ER KLAR!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har fått pakket ut av kofferten og ryddet litt på rommet. Det var skikkelig deilig å sove lenge i dag og bare ta det helt med ro. Jeg har i tillegg brukt dagen på å redigere en liten vlogg fra to av dagene som jeg håper dere liker. Det endte med at jeg filmet den siste dagen og selve hjemreisen. Jeg valgte å ta med flyreisen hjem fordi jeg selv syns det er gøy å se på vlogger der folk reiser haha! Det håper jeg også at dere gjør. Siste dagen var vi på fjellet og koste oss masse. Det er bare å se vlogger for å finne ut hva vi gjorde<3

Here it is!

 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg