Tårevåt avskjed

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har nettopp kommet inn døra hjemme på Nesodden og ligger nå i senga mi. Jeg kjenner at det er godt å være hjemme igjen selvom Østerrike var fantastisk! Jeg har virkelig kost meg med familien og Thomas. Vi har vært heldige med været of hatt det skikkelig moro. Vi kjørte med en stor leiebil til flyplassen i Wien fra Graz i dag tidlig. Det er alltid vanskelig å si ha det og noen begynner som oftest å gråte. Selvom det tok 2 timer føltes det mye kortere i godt selskap. Denne ferien har vært ekstra viktig for meg siden Thomas har fått møtt en stor del av familien min. Alle i familien liker han utrolig godt. Han kommer spesielt godt over ens med begge søsknene mine og det betyr utrolig mye for meg. Etter mye stress på flyplassen med bagasje var vi raske i gjennom sikkerhetskontrollen og spiste kjapt noe mat før vi gikk om bord på flyet. Vi var alle klare for å ta av, men så var det visst noen som ikke møtte opp på gaten, men som hadde bagasje på flyet. Av sikkerhetsmessige grunner måtte de derfor finne disse koffertene og ta ut bagasjen til de som ikke møtte opp. Etter litt tok vi av og Thomas og jeg så på film nesten hele turen. Vi landa trygt i Oslo og alle fikk bagasjen sin. Deretter måtte vi si ha det til Thomas, for så å dra til bilen vår. Jeg kjenner det skikkelig i kroppen etter tur opp på fjellet, mye basketball, volleyball, jogging og styrketrening i sammenheng med håndballen. Forhåpentligvis kommer det også en liten vlogg fra turen. Ferien er ennå ikke over og jeg har flere spennende og koselig planet fremover❤

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg