HAN KASTET DEN I VANNET!

Hei

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I dag fikk jeg vist Thomas rundt i byen Graz!  Mamma, Pappa, Thomas og jeg kjørte inn og gikk egentlig vår vanlige runde gjennom shoppingcenter K&Ö for så å fortsette innover i byen. Vi gikk og kjøpte favoritt isen min og satte oss ute i sola. Deretter tittet vi litt rundt i butikker og både Thomas og jeg fikk kjøpt oss litt kule plagg<3 Vi gikk så opp på Slossberg som ligger her i byen! Det er en liten topp midt i byen men en supersøt café, nydelig hage og en stoooooooor klokke<3 Deretter skulle mamma og pappa sjekke ut noe, så vi gikk litt for oss selv. Vi endte opp med å kjøpe en lås og en tusj. Sjekk ut det siste bilde for å se hva vi endte med å gjøre:-)

 

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Vi hengte på låsen og han kastet nøkkelen i vannet. Haha! Morsomt at det hang en lås litt nedenfor vår hvor det stod “T” og “J”  i to hjerter allerede.

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Du og Thomas er så søte sammen at jeg får lyst til å gråte! Håper dere koser dere masse, MASSE videre. Suuuper fine bilder❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg