HAN ER HER!

Hei!

Jeg håper dere alle har hatt en fin dag. Det har i hvert fall jeg. Endelig var dagen Thomas skulle komme. Jeg har ventet på dette nå i 12 dager og endelig var tiden her. Selvfølgelig måtte det bli dårlig vær i dag og regne skikkelig, så et veldig bra førsteinntrykk av Østerrike haha. Det skal bli bedere da. Pappa og jeg kjørte til flyplassen i Wien på litt over 2 timer og hentet Thomas. Det var utrolig godt å se han igjen og jeg ga han en stooooor klem. Turen gikk så hjem og det var veldig koselig. Da vi kom hjem ble Thomas tatt godt mot av alle sammen og Mathias var spesielt gira på å vise han rundt. Vi har spist middag, Thomas har pakket ut og vi har fått vært i butikken og handla litt digg!

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. So nice to read this text, and so nice that Thomas is finally there. The bad weather will change to good bc you are like a sun<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg