Så varmt!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! I går koste jeg meg masse i finværet med familien. Vi dro blant annet til bassenget ikke så langt vekk og kjølte oss ned. Det var hele 35 grader, men skulle nesten tro det var varmere! I tillegg til å bade ved bassenget hadde Mathias og jeg en vannkrig hjemme. Det var virkelig så varmt! 

I dag var det nesten like varmt og vi valgte å dra til byen. Jeg trodde det skulle gå fint, men fy så varmt aha! Skal ikke klage, fordi jeg er utrolig glad forvart vi har dette været her i Østerrike. Det er meldt noen regndager fremover, også den dagen Thomas kommer. Heldigvis skal det bli fint igjen, så jeg får vist han Graz på sitt beste hehe<3 Vi hadde vi en litt annen rute enn hva vi pleier å gå i byen. Vi utforsket  noen smågater som vi aldri har gått i og noen søte små butikker. Det var enkelte ganger jeg trodde jeg var i Grado i Italia. Det var skikkelig fint! Nå er vi hjemme igjen og har spist middagen til Oma. Tante har også kommet en tur over og jeg tror det biir litt brettspill på kvelden som alltid!

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Hvor varmt er det der du er?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Akkurat nå er det nesten 30 grader☀ Så godt å høre at du koser deg i Østerrike <3 kjempefine bilder<3 <3

    2. no, it is not that warm here, in finland. there is about 15 – 20 degrees. and you look so good on those pictures<3 it is so nice to hear that you have fun there, in austria:))

    3. Du som en offentlig person(som kommer til å ha en offentlig karriere i fremtiden) burde jo ta til etteretning at bruk av kropp er et kraftig markedsføringsmiddel som skaper en helt SINNSYK lik/kommentar ratio i forhold til vanlige bilder og blogginnlegg.
      Problemet er forøvrig at om du har en fin kropp og viser den frem så har du en syk fordel iforhold til noen som kanskje ikke er så heldig. Dette er en stor moralsk problemstilling som mange ikke engang tenker over..

    4. Hei! Det jeg elsker ved dette innlegget er det første bildet. I et innlegg tidligere sa du at du helst ikke ville dele bilder av deg i bikini fordi du ikke ville bidra til kroppspress. Men i det bilde så er du i bikini, meeeeeen du viser egt bare beina dine. Man ser ikke hvordan magen/livet ser ut, og da er det ikke noe med kroppspress å gjøre! Stå på!

    5. Maren: Takk 🙂
      Jeg mener at bildene jeg deler viser en bit av sommeren min, uten for mye fokus på kropp. Jeg elsker å bade og sommeren tilbringes jo mye i badetøy. Ville aldri stilt meg opp og posert i badetøy kun for å vise det. Har fått flere forespørsler om samarbeid med badetøy, men om de ønsker at jeg skal posere fremfor kamera i det er svaret nei. God sommer ??

    6. Kjellrud: Hei.
      Jeg syns det er direkte trist å tenke på at å vise frem kropp er et markedsføringsmiddel. Da tar jeg heller færre følgerne og mindre likes. Jeg syns også at man må stå for den man er og sine holdninger. Blir heeeelt feil for meg å spille på kropp. Som offentlig person vil jeg heller bruke min plass til å vise ungdom at de er flotte som de er at kropper finnes i alle fasonger, at de ikke trenger skjønnhetsoperasjoner og at de må tro på seg selv. Dessuten er jeg kanskje ikke så offentlig om noen år…. hvem vet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg