VIL DERE HA???

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Været i dag var ikke like bra som i går, men det passet derfor perfekt å dra en tur inn til byen. Det kan nemlig være litt slitsomt å gå i byen når det er skikkelig varmt og i tillegg blir det sikkelig folkefylt. Antrekket mitt for dagen bestod av en bukse fra min egen kolleksjon, en singlet fra Brandy Melville og en cardigan fra min egen kolleksjon. Når vi drar til byen går vi som oftes en runde i de søte og små gatene før vi så setter oss ned og tar en is! Jeg har skrevet dette hver sommer vi er i Østerrike og det er sant…de har den beste isen i Graz! De generøse med størrelsen på kulene og i tillegg er det skikkelig billig. Etter is og litt titting i byen går vi alltid inn på et stort senter og ser litt før vi tar turen hjem igjen!

Ellers i dag har jeg spilt mye basket med hele familien, spilt litt spill, spist middag og dessert! Oma, altså bestemoren min her i Østerrike, lager den beste maten! Det er ikke meldt helt knall vær i morgen heller, men jeg håper på at det blir bedre snart. Jeg håper også på å få lagd en vlogg i fra en av dagene her. Om det blir den dagen Thomas kommer hit eller en annen, det vet jeg ikke. 

 



Processed with VSCO with b1 preset

 

Vil du ha vlogg?

Klem Jennie

9 kommentarer

Siste innlegg