Bare 2,5 timers søvn!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Min har vært veldig fin, men er ganske så utslitt. Tror ikke jeg sovnet før 00.30 tiden natt og måtte stå opp igjen klokken 03.00. Familien og jeg måtte nemlig rekke flyet vårt til Østerrike. Turen gikk først til Gardemoen og flyet tok oss til hovedstaden Wien. Besteforeldrene mine bor jo ikke i den byen, så vi lånte en leiebil og kjørte ned til Graz på ca. 2 timer. Vi var vel kommet frem i 13.00 tiden. Det første jeg gjorde da jeg kom inn var å gå på rommet og skifte til shorts. Det er hele 30 grader her. Jeg har fått tid til å spille basket, vi har spist middag og syklet til butikken. Til vår overraskelse var veien til butikken ødelagt og bygget på, så vi måtte sykle en laaaang omvei. Jeg kjenner det skikkelig i kroppen nå og gleder meg masse til å sove. Det blir nok en tidlig kveld på meg! Jeg skal innrømme at jeg sov litt på flyet, men er fremdeles veldig trøtt:-)

Hvor varmt/kaldt er det der du er?

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Åhh, så kjipt det var med den lange omveien da.. Håper du koser deg i Østerrike, det ser ialfall suuuper fint ut der fra tidligere bilder du har lagt ut. Her i Norge har det vært sol og rundt 20 grader idag, så jeg skal ikke klage. Kos deg masse videre i varmen fineste Jennie❤️

    2. Er i Roma💛og her er det 38 grader😱Men skal til Toskana i morgen å der er det ca.35😌Elsker bloggen din😘😘❤️❤️🌴🌴🌴🙉🙉🙉🌵🌵🌵☺️☺️💗💗💗💛💛💗💦✈️✈️🌺🌺🌺🌸🌸🦋🦋😽😽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg