Det var så mye mer

 

Hei

Noen syns sikkert det blir for mye blogging i fra Oslo Sommertid og noen kan sikkert ikke få nok. Når noen hører “Oslo Sommertid” tenker de sikkert Marcus og Martinus konsert, men jeg vet også at flere av dere som var der syns at det var sååååå mye mer enn akkurat det. Helt sant at guttene gikk på scenen helt til slutt og ga festivalen en amazing avslutning. Stemningen var rett og slett “elektrisk” på Voldsløkka og været spilte helt på lag med oss. Marcus og Martinus vet å levere og ingen tvil om at de er scenevante.

Men la oss ikke glemme at Lisa og Lena kom helt fra Tyskland og åpnet hele festivalen og gledet tusenvis av fans. Disse jentene kan jo sjarmere hvem som helst. Alex Aiono har et enormt talent i mine øyne og ører og imponerte nok ekstremt mange på Oslo Sommertid. Tror ganske bestemt at han har fått mange flere fans i Norge denne helgen. Sval kjenner jeg litt fra før og hun rocket scenen. Jenta kan å synge og jeg bare elsker stemmen hennes. Isac kom fra Finland med dansere og mange hadde tatt turen til Voldsløkka for nettopp han. Personlighet kombinert med talent og stil, jentene får ikke nok av han. 

Malin og Vegard, jeg digger dere. Å få bli kjent med dere har vært helt ubeskrivelig. Takk for at dere er så inkluderende og byr så mye på dere selv. Sanne forbilder. Amalie og Herman, det hadde ikke blitt det samme uten dere. Så jo hvor mange som ropte etter dere og har dere som sine idoler. 

Bildet er tatt av Aleksander Eilertsen

Så var det meg da…. tusen takk alle dere som har gitt meg så utrolig fine tilbakemeldinger. Det betyr så enormt mye for meg og takk for at dere løfter meg opp og  og heier på meg. Dere var et perfekt publikum og “Meet and Greet” var fantastisk. Skulle ønske jeg kunne bruke hele dagen på dere. Jeg gleder meg enormt til at Oslo Sommertid blir tilgjengelig på nettet slik at dere som ikke fikk med dere showet kan se hvor fantastisk denne dagen var. Thomas filmet dessuten masse for meg både på lørdag og søndag, så det blir en slags vlog fra dette. Tusen takk til han også. 

Bilder: Nicolai Willumsen

Dette er bare noen få bilder fra Sommertid! Om du sjekker ut nettsiden deres, kan du se enda flere! Trykk HER for å komme dit:-)

Nå er det kanskje nok Oslo Sommertid….eller vil dere at jeg legger ut en vlogg?

Klem Jennie

9 kommentarer

Siste innlegg