Det sykeste jeg har vært med på!

Hei!

Håper du dere alle har hatt en fin dag! Jeg ligger i senga mi her i Göteborg klar for cup! I går var det Oslo Sommertid og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si! Det var noe av det morsomste jeg har vært med på! Så utrolig mange mennesker dukket opp og stemningen var helt på topp! Som flere kanskje fikk med seg på snappen min og instagram møtte jeg Sval, Alex Aiono, Isac Elliot, Lisa&Lena og mange flere. Alle sammen var så utrolig hyggelig og snille! Ikke bare intervjuet jeg flere av dem, men jeg hadde også en lang og koselig samtale med Lisa og Lena! Supersøte var de! Jeg hadde det i hvert fall fantastiske! Hele showet vil bli lagt ut på nett denne uka tror jeg og det skal jeg selvfølgelig linke til! I tillegg filmet Thomas for meg, så det vil også bli lagt ut en video fra min side!❤❤ Her er noen bilder fra dagen!

Jeg gleder meg masse til å dele hele showet med alle dere som ikke fikk vært der!

Klem Jennie

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg