Jeg er gira, men også nervøs!

Hei folkens! 

Jeg vet jeg har nevnt Oslo Sommertid på Voldsløkka mange ganger nå, men det er faktisk i morgen! Jeg kan huska da vi pratet smått om det for et halvt år siden og nå er tiden her. Jeg kjenner at jeg er super gira og gleder meg masse, men også litt nervøs!  Ja, jeg har stått på en scene før og det meste jeg har stått foran er vel 15 000 på Vinterlyd i Trondheim 2015 om jeg husker rett. Nå er det snakk om 35 000 mennesker +! Dette er i tillegg et mye større arrangement og jeg kan love dere som kommer at det blir et skikkelig bra show! I dag var jeg oppe på Voldsløkka og fikk omvisning med flere av de som er med og vi gikk litt igjennom programmet og manuset. Det er en skikkelig fin gjeng de har satt sammen og selv om jeg bare har møtt noen av de et par ganger klikker vi utrolig godt sammen!

Heldige meg har fått med meg en kameramann for både dagen i dag og i morgen aha!

Litt høydeforskjell…<3<3<3

 

Jeg kommer sikkert til å snappe mye i morgen, så legg meg til der som jenniesofiesnap!

Er du like gira som meg?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. mulig jeg henger veldig etter haha, men er det noe sted man kan streame det live eller se det noe sted hvis man ikke har mulighet til å komme? <3

    2. Hei!
      Du er en utrolig flink blogger, og jeg synes bloggen din er veldig fin! <3
      Digger stilen din! <3 Kos deg masse imorgen! Søtt par, du og Thomas <3
      Jeg er ny her i blogg-verdenen, og lurte på om du hadde giddet å skjekke ut min blogg? flere innlegg kommer <3

    3. digger deg & din blogg<3
      du er et sunt forbilde som inspirerer meg!
      lurte på om du kunne lage et innlegg om:
      min første....
      syns det er så artig å lese slike innlegg.
      ha en fin sommer, klem<3

    4. Så koselig det så ut<3<3 Hvor er den rosa t-skjorta som du la ut bilde på Instagram fra? Hadde satt stor pris på svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg