VIKTIG!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Min har bestått av å gå igjennom programmet hjemme for Sommertid som er nå på søndag! Jeg har lært meg spørsmålene jeg skal stille de forskjellige artistene og litt hva som skal skje. I tillegg har jeg begynt å finne frem klær og planlegge antrekk! I morgen er det øving hele dagen med resten av “teamet” som jeg liker å kalle det! Vi skal gå igjennom alt steg for steg, så vi alle er sikre på hva som skal skje på søndag når det braker løs! Ellers i dag har jeg hatt litt andre avtaler og vært på et spennende møte! 

Til dere som skal på Voldsløkka på søndag tenkte jeg bare å gi noen beskjeder. Jeg gikk gjennom de på snap i går, men dette er for dere som ikke fikk det med dere!

1. Del gjerne bilder fra dagen og tagg med #Oslosommetid. Bildene som tagges med dette blir vist på storskjerm og de beste bildene vinner også premier. 

2. De som steller seg i kø eller er på området før det åpner klokken 14.00 blir ført vekk. Det er ikke lov å komme før det åpner klokken 14.00.

3. Det er en lang dag, så ikke stress med å stå fremst hele dagen. Det er et stort område der det skjer mye. Gå rundt og kos deg!

4. Drikk mye vann og spis mat. Ikke bli dehydrert! Ta vare på dere selv<3 Det er meldt knall vær btw!

Processed with VSCO with b1 preset

Så vil jeg bare si at Thomas og bandet kom ut med ny låt i dag! Personlig elsker den og tror virkelig dette blir en skikkelig sommerhit! Sjekk den ut på spotify! “On Our Own” av Suite 16<3<3<3

 

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg