Jeg skal intervjue…

 

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Min dag startet med at jeg forberedte og fikset meg for å dra til byen på møte. Dagens møte var om Oslo Sommertid som nå er om kun 4 dager!!!! Det er helt sykt! I møtet var flere programlederne og youtuberne som skal være med blant annet Vegard Harm, Makeupmalin og Herman. I tillegg var det de som har med hele arrangementet å gjøre. Alle er så sykt bra bra mennesker som gir meg masse energi og jeg er derfor supergira med tanke på helgen. Vi gikk igjennom planen for hele showet og det ferdig skrevene “manuset”. Alt jeg kan si er at dere burde glede dere! Det blir et sykt bra show. For dere som ikke kan komme denne dagen, vil hele showet forhåpentligvis bli lagt ut dagen etter. Vi planla også dager hvor vi skal møtes på forhånd for å øve til showet. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg. Jeg gleder meg til meet&great med dere som har vunnet dette, jeg gleder meg til hele showet, intervju med kjendiser som Lisa&Lena og Alex Aiono! 

 

De nesten dagene vil nok gå til å øve litt og planlegge look og antrekk! Dette blir så bra!

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Dette var antrekket mitt for dagen! Utrolig deilig med så fint vær! Jeg krysser fingrene for fint vær på Oslo sommetid! Stemningen og viben blir så mye bedere sol og varme!!

Skal du på Oslo Sommertid?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Ja seff😍Venninna Mi vant MEET and GREET med deg å jeg skal bli med❤️ Gleder meg ssyyykt til å møte deg igjen ❤️❤️

    2. Ååå, gleder meg helt utrolig masse!!! Ja, vi får krysse fingrene for at været er på vår side. Stemning tror jeg det blir uansett!❤️

    3. Jeg skal på Oslo Sommertid! <3 gleder meg utrolig masse. Vant dessverre ikke meet & greet med deg, men håper på å møte deg allikevel!

    4. Prøvde å vinne meet & greet med deg, men jeg vant ikke. Jeg vant med Lisa & Lena! Gleder meg til Søndag!👍🏼

    5. Nei, men jeg har så syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt lyst til å dra, har liksom tenkt på det i over ca 2 måneder på det, men uansett så vil det ikke gå arrhh:`(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg