Det beste med sommeren

Hei

Håper dere alle har hatt en fin dag! Det har i hvert fall jeg. Jeg var med Thomas i går og i dag. Alltid koselig å være med han. I går dro jeg til han på kvelden og vi spiste middag og så på en morsom film. I dag var vi først en del inne ettersom han måtte jobbe litt. Bandet hans slipper nemlig snart en ny låt, så det er litt han må fikse. Vi dro deretter ut en liten tur og spilte basket og litt andre ting. Utrolig deilig å komme seg ut selv om været ikke helt på topp. Det er skikkelig skiftende. Det er sol og plutselig i det andre sekundet regner det. Det var i hvert fall opphold når vi gikk ut. Deretter kjørte vi en tur til butikken og kjøpte middag! Nå har vi nettopp spist og jeg er skikkelig mett<3 Jeg elsker å ha ferie. Slippe å stresse med å stå opp tidlig og jeg kan bruke mer tid på de jeg er glad i! Hele helgen hang jeg også med venner! Jeg var blant annet på VG-lista! Utrolig gøy!

Hva liker du mest med sommeren?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Jeg elsker med sommeren det er og hør på sommer musikk og slepp og stå opp tidlig og stress love it👏⚘

    2. Hei! Så for noen uker siden at du la ut et bilde. Det er fra 17.juni og jeg lurer skikkelig på hvor kjolen er fra og når du kjøpte den? Den lyse blå kjolen? Håper på svar<3

    3. OMG…sååå søøøøøøte haha! Sykt mange ting, men det hadde tatt veeeeeeeeeeldig lang tid å skrive opp alle de tingene hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg