På eventyr igjen

Hei!

Håper at dere har hatt en fin dag! Jeg sitter nå på hotellrommet til mamma og meg her i London. Vi reiste ned i dag midt på dagen, så det var deilig å slippe å stå opp så tidlig. Pappa var veldig snill og kjørte oss til flyplassen. Ettersom jeg reiser hele tiden så må jeg alltid ta buss, båt og tog for å komme meg til flyplassen, så det var fint å slippe det i dag. Ting gikk veldig fint på flyplassen og det tok ikke lang til før det var boarding. Da jeg stod i køen for å komme inn på flyet følte jeg en hånd på rompa mi og jeg slo den bort, men da jeg snudde meg var det bare baggen til en person som kom borti meg. Haha! Flyturen gikk fint og vi hadde en fin taxitur til hotellet. Sjåføren var utrolig pratsom og vi snakket om alt mulig. Alt fra den tragiske brannen i London for litt siden, til naturen i Norge og antall mennesker i England i forhold til Norge. Nå har vi akkurat kommet oss inn på rommet og skal slappe litt av før vi skal spise.

Ei litta smoothie bowl på Gardemoen før flyturen:)

Har du smakt smoothie bowl før?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg