Jeg er en taper

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Ettersom vi på skolen har arbeidsuke var jeg ikke på skolen i dag. Siden arbeidet jeg skal gjøre skjer til helgen slipper jeg å være på skolen resten av uka. Dagen brukte jeg derfor på å øve inn manus for helgens innspilling før jeg så dro inn til Oslo på et møte om Sommertid konserten som skal være på Voldsløkka. Thomas ble med og det var utrolig gøy. Vi var i Google sine kontorer og jeg kan bare si WOW. De har et sykt kult lokale! Vi fikk omvisning, spiste pizza, minglet før det var en slags presentasjon om konserten, ideer og tanker. Crewet er i hvert fall super kult og jeg er sikker på at dette blir helt konge! Helt til slutt hadde vi en kahoot og premien var en spinner. Jeg tapte dessverre men Amalie vant! ❤❤Gratulerer til henne!

Det er jo heller ikke så lenge til konsert. Bare 18 dager til det braker løs! Jeg er utrolig spent og gira, men også litt nervøs. Jeg har aldri vært med på noe sååååå stort før!

Skal du på Sommertid?

Klem Jennie

14 kommentarer

Siste innlegg