ER KJÆRESTEN MIN SPANSK?

Hei hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Jeg har brukt det meste av dagen min på å lese manus siden jeg reiser til London. Jeg har fått mange spørsmål angående om jeg er singel, om jeg har fått meg kjæreste. Jeg tenkte aldri jeg kom til å skrive om dette i et innlegg, men føler dette er den beste måten å nå ut til alle på, så jeg slipper å svare hver enkelt person. Ja, jeg har kjæreste<3 Jeg har lagt ut både video på youtube og bilde på instagram av oss sammen, så flere begynte jo å lure litt. Han heter Thomas og flere kjenner han kanskje igjen fra bandet Suite 16!

For dere som ble litt nysgjerrige på Suite 16 legger jeg med en video fra deres siste opptreden. Bandet består av fire gutter. De er alle superhyggelig med hver sin unike personlighet! De opptrådte med “DESPACITO” på God Morgen Norge og jeg må si jeg er utrolig stolt. De fikk bare fem dager på seg til å lage en remix og lære seg hele sangen…husk nå at sangen er spansk! Det er ikke lett kan jeg tenke meg. Skulle nesten tro Thomas var spansk fordi det var så bra, men det er han ikke. De hadde med seg 50+ bakgrunnsdansere og det så super kult ut spør du meg! Sjekk gjerne ut videoen!

 

Snakker du et annet språk flytende? Hvilket språk tar du/ vil du ta på skolen?

Klem Jennie

37 kommentarer

Siste innlegg