JEG GRÅT PÅ SKOLEN I DAG

Hei!

Håper dere har hatt en fin dag! Dette været for tiden er så ustabilt og det irriterer meg sykt! Du vet verken om du skal ta på t-skjorte og skinnjakke eller om du skal ha på hettegenser og regnjakke. Vi hadde planer om å være ut hele skoledagen, men siden det plutselig ble meldt sikkelig mye regn ble vi på skolen i steden. Siden de andre klassene var på bowling ville lærerne at vi også skulle kose oss litt, så de satte på film og serverte oss blant annet brus og popkorn. Akkurat som på kino haha! Vi endte opp med å se Titanic og selv om jeg har sett den flere ganger før, har jeg ikke blitt lei ennå. Det er en skikkelig fin film, men også veldig trist og frustrerende! For dere som har sett filmen så vet dere jo at Jack dør, men jeg har alltid et lite håp om at han skal klare det neste gang jeg ser filmen haha! Dessverre døde han denne gangen også og det endte selvfølgelig med at jeg begynte å gråte. Jeg prøvde å holde det inne, men jeg klarte det ikke. Hehe!

I morgen er det stafettdag på skolen og selvfølgelig regn! Jeg tuller ikke når jeg sier at det har vært regn alle årene jeg har hatt stafettdag på ungdomsskolen! Det er vel bare å kle seg godt som de voksene sier. 


 

Begynner du lett å gråte av filmer?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Noen ganger er jeg en av de eneste som ikke gråter, mens andre ganger drukner jeg nesten i tårer… hahah

    2. Jeg syntes kanskje at det var litt dumt å avsløre at en av de som er med i filmen dør? For bare fordi at man kanskje ikke har sett en film enda betyr det jo ikke at man aldri kommer til å se den

    3. Hei Jennie!😊
      Ja jeg begynte til å med å gråte av innsiden ut.Selv om det bare er en animasjonsfilm så begynner jeg å gråte vi så den med hele skolen så mange snudde seg da.😅Det er mange triste filmer der ute vi så jo gutten med den stripete pyjamasen med klassen og Hehe jeg satt bakerst og grein og grein mens venninnene mine holdte rundt meg.😅Du har rett i at været ikke er til å skryte av.Vi skulle også på skoletur vi skulle ut til noe som heter Blåfarverket men den ble utsatt.💙Håper du får en veldig fin helg.Håper stafett dagen blir fin klem Ingeborg.😊💜💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg