Mangel på jern

Hei!

Som noen av dere kanskje har fått med dere har jeg vært syk en stund nå, men jeg er heldigvis på bedringens vei. Jeg har vært hos legen et par ganger og tatt blodprøver og vi vet endelig en grunn til at jeg har følt meg dårlig. Jeg har visst betydelig jernmangel, dette på grunn av blodmangel. Jeg har heldigvis fått medisiner for dette, så snart føler jeg meg nok enda bedre!

I dag fikk vi også vite hvilket fag vi kom opp i til eksamen muntlig. Jeg kom opp i norsk og det ble jeg faktisk ganske glad for. Jeg har hatt norsk i prøvemuntlig to ganger allerede, så jeg vet litt hva det går ut på. I morgen skal jeg trekke tema og så vil jeg ha eksamen på onsdag! Etter onsdag har vi ingen flere prøver eller presentasjoner!!!! Jeg gleder meg skikkelig til å bli ferdig!

På fredag tar jeg turen til Danmark for noe annet spennende, som jeg kommer til å fortelle mer om en av de kommende dagene! Litt rotete innlegg igjen, men slik ser i hvert fall min uke ut så langt. 

 

Som dere også ser har jeg nå ca 239 000 følgere på IG! For å være helt presis 239 765 følgere! Det er bare noen hundre til jeg har 240 k! Helt sykt! Vil minne om at når jeg har 250 000 følgere vil jeg begynne å skrive på engelsk under bildene mine også!. Rett og slett fordi jeg har følgere fra mange forskjellige land og jeg vil at alle skal forstå! Det betyr utrolig mye å få kommentarer fra mine norske følgere, men også de fra andre land! Dere gjør meg så glad!

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Ååå heldig som har muntlig eksamen nå! Jeg har ikke før 16 juni 😕 Vil bare bli ferdig.. uansett lykke til💗💗

    2. Hei jennie.
      Hvor er den røde genseren din fra? Den du har på på snapchat storien❤️
      Den var sykt fin!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg