Kroppsvisitering

Hei alle sammen!

Sorry for at det ikke kom noe innlegg i går. Jeg var på den tredje konserten på tre uker! Denne gangen var det Bruno Mars og alt jeg har å si er WOW! Dagen startet med at jeg dro på en prøveinnspilling før jeg deretter dro for å filme en lookbook med Thomas! Litt senere dro vi til Telenor Arena klare for Bruno Mars! Det var fint å se at mange kom, selv etter det forferdelige som skjedde i Manchester. Erna Solberg sa selv at vi ikke må la slike hendelser stoppe oss fra å dra på konsert. Utrolig gøy å se hun sitte på tribunen rett ved! Vi kan ikke det onde vinne over det gode! I tillegg var sikkerheten skjerpet i forhold til Shawn og Ariana. Denne gangen sjekket de alle vesker og bagger og lille jeg ble kroppsvisitert 2 ganger.

Det var oppvarming en god stund før Bruno gikk på og i løpet av den tiden møtte vi på mange kjente. Blant annet Bahare, flere fra TOPP og andre venner! Konserten var helt fantastisk! Showet var utrolig bra! Lysene, flammene, musikken og dansen! Jeg sang med for full hals på alle sangene son jeg kunne og danset som bare det! Haha! Det var utrolig bra stemning jeg jeg koste skikkelig!

Processed with VSCO with a6 preset
Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

Alle konsertene jeg har vært på for tiden har var bra, men jeg må innrømme at Bruno var best! Helt klart!

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din!! Jeg synest det er bra at du blogger positivt og ikke negativt som mange andre😛🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg