SJOKKERT

Hei!
 

Da jeg våknet i dag og sjekket mobilen fikk jeg helt sjokk. Så utrolig mange tanker og følelser gikk i gjennom meg og jeg ble stående å stirre ut i ingenting fordi  jeg rett og slett ikke visste hvordan jeg skulle reagere. I går hadde Ariana Grande konsert i Manchester og rett etter showet smalt det en bombe ved en av utgangene. Over 20 mennesker ble drept og nærmere 60 mennesker alvorlig skadet. Dette på grunn av en selvmordsbomber. Grunnen til at jeg ble så stille var nok fordi jeg på en måte greide å forestille meg noe av dette. Jeg var selv på konserten til Ariana for snaue to uker siden her i Norge og jeg husker å ha sett supergira småbarn og ungdom klare for en fantastisk kveld. Selv hadde jeg en helt super opplevelse og følte meg langt i fra utrygg eller i fare. Jeg kan se for meg kaoset og panikken som brøt ut i det bomben gikk. Huff!  Min dypeste medfølelse går til de som ble drept under gårsdagens angrep og til alle de som mistet noen de hadde så kjær. Det er bare å beklage om innlegget så langt er litt rotete, men det er tankene mine også. 

I morgen skal jeg på konsert igjen og denne gangen er det Bruno Mars sin. Jeg leste også på nett i dag at sikkerheten rundt denne konserten vil øke etter det som skjedde i Manchester, noe som er litt mer beroligende. Selv om jeg ble helt sjokket av hendelsen i går kveld, trosser jeg min egen grense og drar på konserten. Jeg skal ikke droppe å dra på konserten i frykt for noe som dette. Det er første gang jeg har skrevet om noe slikt her på bloggen, og det var på tide tenker jeg. Dette må snart ta slutt. Jeg vil ikke tillate at terrorister skal vinne og spre frykt som gjør at vi ikke lever livene våre slik vi vil og ønsker, men heller går rundt og er redde. Jeg håper at alle de som tenker masse på denne forferdelige hendelsen har noen å snakke med. 

 

Ta være på hverandre<3

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. du er så utrolig flink til å formulere deg Jennie, og du gjør d på en måte sånn at alle skjønner hva du faktisk mener! jeg fikk ordentlig frysninger når jeg leste dette innlegget<33 du er utrolig flink med tanke på at du er såpass "ung"! jeg er like gammel som deg, og hahaha jeg kunne virkelig ønske jeg var like flink til å skrive og formulere meg sånn som deg! hahah noe jeg kunne trengt i og med at jeg kom opp i norsk på eksamen :// well well, d får vel gå ahha!
      men d var egt bare d jeg ville si; du er en utrolig flink blogger, og et skikkelig bra forbilde for veldig veldig mange! stå på videre, u go girl<33

    2. Åå, så fint skrevet! Jeg var selv på Shawn Mendes konsert, og tanken på at noe sånnt kunne skjedd da, skremmer meg litt. Vi må ikke la terroristene stoppe oss fra å gjøre det vi vil uten å gå rundt å være redde. Takk for det fine innlegget ditt<3

    3. Så sant❤️ Forferdelig at sånt skjer også på en sånn konsert, der det er små barn og så mange folk til stede?! Jeg blir så sint og lei meg av å tenke på sånt!😔 Men vi må ikke la oss bli redde, vi må ikke stoppe å leve livene våre ❤️ Kos deg utrolig mye på konserten i morgen, Jennie😘❤️

    4. Helt forferdelig og uforståelig at noen kan få seg til å gjøre noe sånt😭💔✖
      Min dypeste medfølelse går til alle de gjenværende i Manchester (og alle andre som var der) som har måtte oppleve dette eller mistet familie/venner i denne grusomme hendelsen. Jeg er i sjokk…
      Forresten… utrolig bra skrevet Jennie💓

    5. <3Hei! Jeg ville bare si at jeg synes at det er så bra at du skriver om et tema som er såpass viktig, og kanskje litt annerledes enn det du vanligvis skriver...Du er best<3

    6. Utrolig bra skrevet! Heldigvis ble ikke flere drept, i forhold til at det var 21 000 mennesker der, men huff:(

    7. Bre skrevet! Terror… de vil gjøre folk redde. De sprenger seg selv og andre så folk skal bli redde. Man må ikke gå rundt å være redd for det! Om alle Hadde vært redde for terror Og ikke tørt og gått ut hadde terorisrene vunnet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg