JEG ELSKER JENTER

Hei

Da jeg lanserte min første kolleksjon med WOW, så tenkte jeg at det var såååååååå utrolig moro at jeg var så heldig og at det var trist det kapittelet da var over. Det samme gjaldt etter første sesong med Disney og “The Club” Det var så trist å si ha det på settet siste dagen og tenke….takk for muligheten, jeg har blitt glad i dere og nå er kapittelet over. 

Begge gangene tok jeg litt feil. Det ble jo ikke bare en kolleksjon med WOW, det ble tre. Tre fantastiske lanseringer og eventer hvor jeg møtte så mange av dere fantastiske følgerne mine. Det ble ikke bare en sesong med The Club, men også tre sesonger der. 

Hver gang tenker jeg, nå er det over, hva spennende skal skje nå. Tenk om det ikke skjer noe mer spesielt, tenk om livet nå går helt tilbake til “normalen” ?… men så åpner nye muligheter seg. Samarbeid med blant annet Juliabladet, Topp og EF, pluss ambassadør jobber. For ikke å snakke om SOMMERTID på Voldsløkka 2 juli, det er bare så sinnsykt.

I starten av juni reiser jeg til Danmark for å være ambassadør og blir en helg i København. Der skal jeg møte andre influencers og jeg gleder meg utrolig mye. Kan ikke si for mye om dette ennå. I sommerferien skal jeg på Cup, på ferie til familie i Østerrike igjen og høyst sannsynlig til Italia eller Kroatia. På slutten av sommerferien ser det ut som det blir en spennende jobbreise på meg også. I tillegg til dette har det kommet mange forespørsler om ting jeg kunne ha vært med på. Men ting kræsjer og jeg må også legge inn “hvileperioder”. Om jeg glemmer disse pausene til å slappe av litt så er det fortere gjort at jeg kan bli syk og sliten. 

Det er utrolig vanskelig å takke nei til å dra steder hvor jeg hadde hatt mulighet til å treffe mange av dere. At kalenderen, timene i døgnet og dagene i uken ikke samarbeider med meg slik jeg vil ha det. Jeg får det ikke slik jeg vil. Det er et luksusproblem, men uansett frustrerende. 

Til høsten begynner jeg på videregående og det blir i hvert fall et helt nytt og spennende kapittel. 


Noe jeg har tenkt på mye er ” hvor hadde jeg vært i dag om jeg ikke dro på audition til JENTER da jeg var 11/12 år?” Det var jo hele begynnelsen for meg og min karriere. Når jeg står her i dag angrer jeg ikke et sekund på at jeg dro på den auditionen, selv om jeg ikke hadde noen som helst form for skuespiller bakgrunn. Jeg hadde aldri gått på teater, men ønsket allikevel å prøve.  Om det ikke hadde vært for den autitionen hadde jeg kanskje ikke hatt min tre egne kolleksjoner, jobb i Disney, alle de vennene jeg har fått igjennom det jeg driver med! En annen viktig ting jeg også tenker på er at jeg er glad for at jeg ikke ga opp og hørte på alt hatet jeg fikk i starten både i fra ukjente og på skolen. Jeg stod i mot og er så glad for det, selv om det til tider var vanskelig. Må vel si at jeg elsker JENTER siden det åpnet så utrolig mange dører for meg. 

Dette ble et langt innlegg, men jeg håper dere likte det allikevel. Nå skal jeg øve litt mer til matteeksamen som jeg har i morgen! 

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Så utrolig koselig innlegg Jennie! Er helt sykt å tenke på hvor mye gøy du har fått oppleve i så ung alder, og mer skal det garantert bli. Stolt av hvor langt du har kommet! og masse lykke til på mattetentamen i morgen, det nailer du sikkert <3

    2. Så fint💕Hvis du lurer heter jeg emma_04_priv på Instagram☺️Jeg er veldig fan av deg❤️Ha en fin dag videre og jeg håper det går bra på matteprøven

    3. 🙂 jeg skal til Kroatia 18. Juli og blir der i to uker! Gleder meg. Har ikke hatt en sydenferie på tre år, haha.
      Masse lykke til i morgen!!

    4. Åååååh, du er så utrolig heldig, Jennie😍 Du har fått opplevd så utrolig mye og så utrolig mye gøy og spennenede😍🙌🏼 Men det har jo absolutt ikke kommet av seg selv, jeg vet du har jobbet hardt og stått på❤️Du fortjener virkelig alt du har fått, Jennie😘 Jeg er så utrolig glad for at DU meldte deg på den auditionen og dette førte videre til at DU valgte å blogge😍 Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten deg og bloggen din😭❤️ Den og du har sånn helt serr hjulpet meg så masse, du har fått meg til å smile så og si hver dag og blitt veldig glad😘😘😘 elsker deg masse Jennie og det vet du😭❤️❤️ Du er så flink❤️
      Sigridhaugo om du lurte😅❤️❤️

    5. Så utrulig flink du er å skive❤ å det er som du seier viktig med pauser av og til! Skulle bare ønske det var litt fleire timer i døgnet😉
      Masse lykke til på eksamen i mårå!😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg