Bli med på Ariana Grande da!

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Jeg har gledet meg til denne dagen utrolig lenge! I dag skal jeg på Ariana Grande konsert med noen venner!! Dessverre er det dårlig vær, men skal ikke la det ødelegge. Håper ikke jeg blir for våt av å gå igjennom byen, men heldigvis er konserten inne ahha! Jeg er også invitert på noe før konserten som jeg kommer til å fortelle om etter konserten! Om du vil få med deg Ariana Grande, add meg snap. Der heter jeg jenniesofiesnap❤

Har du hørt noen av sangene til Ariana?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg