SJALU KJÆRESTE

Hei!

Jeg håper dere har hatt en fin dag! Jeg har dessverre ligget syk hjemme i hele dag, men samtidig med en del skolearbeid. Føler meg heldigvis bedre, så jeg drar på skolen i morgen!
Jeg nevnte så vidt at jeg var hos TOPP på tirsdag på instagram, men ikke her på bloggen. Jeg vet at flere av dere ikke har instagram, så velger å skrive om det her også! Som sagt var jeg hos TOPP på tirsdag. Jeg dro dit rett etter skolen og jeg var så heldig å få være med å spille inn ” I HODET PÅ HAN” som er en av spaltene deres. Jeg filmet den i sammen med Thomas og Andreas i fra Suite 16. Vi filmet to videoer med alt i fra jentetrender og guttetrender til sjalusi. Da ble vi gitt et senario som for eksempel ” Hadde du blitt sjalu om kjæresten din hadde streak med andre jenter/gutter”. Deretter skulle vi svare. Det var utrolig gøy og jeg skal definitivt si i fra når videoene kommer ut<3 I morgen er det endelig fredag og jeg er så klar for en morsom helg. 
 

 

Ser du på TOPP sin youtubekanal?

Klem Jennie
 

4 kommentarer
    1. Jeg ser alltid på topp sin kanal de gangene du er med, men også av og til til vanlig❤️ Loveu😘

    2. Ja jeg ser på TOPP sin YouTube kanal jeg elsker den så høyt men jeg elsker deg mere. Du er forbildet mitt jeg ønsker å bli som deg og oppleve ting som du har opplevd❤❤💋

    3. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrive litt mer om bunaden din og konfirmasjonen din? Helst om bunaden fordi jeg syns den er såå fin og har veldig lyst på lik. Jeg er fra Rogaland selv. Isåfall, kunne du skrevet litt om fargevalg og mønster? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg