Såååååå irriterende

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en fin helg! Skolen begynner igjen i morgen og siden det er mye som skjer der for tiden, valgte jeg å filme en video i dag. Hadde ikke fått tid til uka, så det måtte gjøres i dag. Videoen jeg filmet heter ” Ting som irriterer meg”. Jeg har kommet på en del ting som irriterer meg og tenkte at det hadde vært morsomt å lage en video om noe av det. Ikke bare at jeg forteller dere hva jeg irriterer meg over, men også viser ved at jeg viser eksempler på situasjoner. Jeg har aldri gjort det på youtubekanalen min, så det vi nok ikke være helt perfekt de første gangene…men morsomt er det. ( Håper jeg hehe)

Nå skal jeg jobbe videre på videoen så skal jeg skrive en tale på engelsk til i morgen. 

Processed with VSCO with b1 preset

Skriv gjerne tips i kommentarfeltet til videoer som jeg kan filme til kanalen min.

Klem Jennie 
 

10 kommentarer
    1. Hei ikke noe klaging eller noe sånt men jeg synes det har kommet litt lite videoer i det siste enn det, det var før;( men følger med på yt kanalen din hele tiden, loveit<3

    2. Cecilia 12: Koselig at du liker videoene jeg lager. Jeg ser ikke på meg selv som en youtuber og det kommer derfor ikke like mange videoer som enkelte youtubere legger ut. Jeg holder på med så utrolig mye annet ved siden av youtube og har dessverre ikke tid til å filme og redigere så mye.
      Jeg la ut en liten video på min Instagram for noen uker siden i fra en fotoshoot jeg hadde og på musical.ly ligger det også noen publiseringer. Kanskje du liker de også 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg