Kendall og jeg

Hei

//samarbeid

 En liten stund tilbake hadde jeg en liten unboxing på Snapchat, fordi jeg mottok en pakke fra Daniel Wellington. Mange spurte om jeg kunne legge ut bilder på bloggen også. 

Jeg la først merke til denne klokken på Kendall Jenner, og syntes at den var kjempefin. Jeg ble derfor superglad over å få min egen. Den er mye mer feminin enn den tidligere modelle og heter Classic Petite 2017, urskiven er 32 mm. Jeg bruker til vanlig mest sølv “accessories”, men denne klokken syns jeg var helt nydelig i “Rose Gold” og svart. 

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Jeg har fått en kode som kan benyttes på Daniel Wellington sin nettside som gir 15 % rabatt på bestilling frem til 30.april. Trykk //HER for å komme til nettsiden og for å se alle de ulike modellene. Oppgir du “JENNIEFASHION”  får du 15 % på din bestilling. 

I videoen i fra Gullsnutten har jeg på meg min andre Daniel Wellington klokke som har en større urskive og er litt mer “rocka” kanskje. Syns i hvert fall klokken satte prikken over i`en på et ellers ikke så veldig pyntet antrekk.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg