FACE TO FACE

Hei

Håper dere alle har hatt en fin dag! I dag har min kjære pappa bursdag, så familien feirer han i dag med god mat og kake! Jeg har planer om å filme en morsom video snart som jeg ikke har gjort før. Nemlig en “ting som irriterer meg” video. Jeg tenkte det hadde vært morsomt, men også litt kjipt for meg. Da vet alle mine svake sider haha! Jeg tenkte derfor å kjøre litt det samme konseptet på bloggen i dag, bare at dette skal handle om ting som gjør meg glad! Det er så utrolig mye som gjør meg i glad, så velger bare å si noen få ting. Kommenter gjerne hva som gjør deg glad!

1. Folk som er hyggelige på telefon. En av mine store “frykter” er å ringe til andre. Ikke fordi jeg ikke liker å snakke med folk, men fordi jeg er redd for at de skal være sure eller ikke spesielt glade. Det gjør meg derfor veldig glad at folk er hyggelige på telefon. 

2. Fint vær! Det sier nesten seg selv. Syns det er skikkelig digg med fint vær, spesielt nå på våren. Fuglene kvitrer, den tynne vårjakka er på og sola varmer i ansiktet! 

3. Jeg blir utrolig glad når det er sanger jeg kan på radioen, og gjerne mange etter hverandre! Jeg elsker musikk og det å synge gjør meg utrolig glad. 

4. Latterkrampe! Jeg ler hele tiden og har det gøy, men elsker de gangen jeg får latterkrampe. Når jeg er med venner og noen gjør noe rart eller vi snakker om noe morsom!

5. Når jeg våkner opp på morningen før alarmen og tror jeg har forsovet meg. Jeg ser deretter på klokka og innser at jeg ikke trenger å stå opp før om en time! Det er digg!

6. Det å gå hele dagen og tro det er onsdag, men så er det egentlig torsdag! En dag nærmere helg haha. 

7. Du finner frem en gammel bukse, veske eller jakke og finner en 200-lapp! Det er i hvert fall noe som gjør meg glad!

8. Når jeg får ukeplan på mandag og vi har lite lekser og ingen prøver! Dette er svært sjeldent hos oss, så når det skjer blir jeg alltid utrolig glad!

9. Småbarn og babyer! Om vi er på besøk eller i selskap og det er småbarn der!  Noe av det beste jeg vet altså!

10. Det å møte dere i virkeligheten! Elsker å få kommentarer av dere og kommunisere med dere over nett, men noe som gjør meg utrolig glad er å møte dere i virkeligheten/ face to face! 

Her er enda et bilde fra gårsdagens shoot med Håkon!

Hva gjør deg glad?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. DU, Jennie, du gjør meg så sinnsykt glad❤️😭❤️ Du får meg til å le, smile og være glad😘 Elsker deg utrolig mye❤️❤️😭❤️

    2. Kommer kanskje ikke som et sjokk, men jeg blir sykt gira når jeg vet at du skal besøke byen jeg bor i, haha! Det er helt sant.
      Jeg blir også glad når noen ler av det jeg sier. Spesielt hvis jeg prøver å være morsom. Da er det veldig gøy😂

    3. Det som gjør meg glad.😊
      1:Det er og endelig bli ferdig med rommet mitt,mangler bare noen småting men snart ferdig.😁
      2:Når jeg kommer hjem seint og sitter i bilen og tenker,om 5 min er jeg i sengen med et varmt pledd med kattene som varmer meg på beina,😂
      3:Det var og få møte deg,det var en veldig fin bursdagsgave.Jeg fikk fra mamma.Vi bor jo et lite stykke fra Strømmen.Eller det føltes sånn iallefall siden vi brukte 3 T og 30 min siden GPessen (vet ikke hvordan det skrives):)Men den var ikke oppdatert i denne tiden,vi kjørte jo i noen timer feil vei.ups!!!😂men vi brukte 1 T og 30 min hjem.(På riktig vei heldighvis😂).Men over til det som gjorde meg glad,jeg fikk møte deg og hilst på deg og fikk mange gode klemmer og noen fine bilder.(Bildene kommer på veggen).😊Jeg håper jeg får møte deg igjen Jennie,du er virkelig ei jente med et godt hjerte.❤️Klem meg,Ingeborg.😊

    4. DEG!! M&M og masse annet! Men akkurat nå så skal jeg snart legge meg så jeg kommer egentlig ikke til å skrive så mye mer haha..

    5. Hei! Det som gjør meg glad:
      1. Når jeg er på ferie i Danmark og jeg får gratis på karusellene der! Joho!!!
      2. Når det blir sommerferie og er BARE fint vær! (D skjer nesten aldri da men)
      3. Når jeg lager musical.ly med alle i klassen og da har vi det gøy! (Heter forresten _.fromol._ på musical.ly)
      4. Når Karen Aurora (lillesøsteren min) og jeg kan lage noen funimates og musical.lys! Da har vi det gøy! I til legg så pleier vi å lage dansevidoer på kameraet mitt og så legger vi det ut på enten Funimate eller musical.ly eller begge dela!
      5. Hvis jeg får møte deg!!!
      6. Når vi har lite lekser!!!!!!!
      7. Når det rr klassefest!!!!!!
      8. Når jeg øver i teatergruppa mi!
      9. Når jeg trener taekwondo! (En kampsport)
      10. Når jeg får sminke gratis!!!
      Det var mine ting som gjør meg glad og håper du ser kommentaren min på YouTube på den irriterendes ting videoen!
      Hilsen Frøya Helene Møller-Nilsen!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg