“PARTNERS IN CRIME”

Hei folkens!

Håper at dere har hatt en fin fin dag! Dagen min har vært både spennende, morsom og koselig. Dagen startet tidlig med at jeg dusjet, sminket meg, fiksa håret og pakket en koffert full med klær. Jeg har lenge ønsket å få til enda en shoot med Håkon som har tatt bilder av meg før, men vi har liksom aldri fått tid. Begge har hatt mye å gjøre og sist vi tok bilder var vel for et halvt år siden. Endelig hadde begge to mulighet og jeg dro derfor inn til byen i dag for å shoote og ta noen freshe bilder. Alltid utrolig gøy å ta bilder med Håkon. Ikke bare det at jeg alltid blir fornøyd når han tar bilder av meg, men det er utrolig gøy å bare gå rundt og finne en kul spot å ta bilder ved. Noe som også er en god grunn til at bildene også blir bra i våre øyne er at vi jobber bra i sammen. 

Jeg tok bilder i syv forskjellige antrekk på 5 forskjellig plasser. Jeg gleder meg masse til å få bildene og vise de til dere!

Her er i hvert fall noen bilder mamma tok i dag fra shooten. 

Et av bildene han tok av meg på Operataket! 

Jeg ønsker ikke å dele alt med en gang, så det er disse bildene jeg velger å dele fra shooten i dag! Om du ønsker å se litt mer, så har jeg snappet litt fra dagen også! Add meg gjerne som “jenniesofiesnap”.

Vil du se flere bilder? 

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg