DET MYSTISKE BILDE

Hei!

I dag har jeg filmet en ny video for youtubekanalen min. Det kommer til å være en lookbook med klær fra JUNKYARD<3 Jeg kommer altså ikke til å snakke om klærne og holde de opp, men bare vise de på med litt fresh bakgrunnsmusikk. I tillegg har jeg funnet frem litt plagg og antrekk til shoot på tirsdag! Da skal jeg endelig ha shoot men Håkon igjen som jeg har tatt bilder med før! Han filma også intervjuet jeg hadde med Astrid S! 

Ellers har jeg hengt med mine to gode venner Tuva og Ella! Om du ønsker å se litt bilder og lignende fra hva vi har gjort er det bare å legge meg til på snapchat der jeg heter “jenniesofiesnap”. 

 

 

 

Jeg la ut et bilde på instagram på bloggen for tre dager siden som fikk litt oppmerksomhet. Det var et bilde av meg som satt i sofaen med en person bak meg. Man kan ikke se ansiktet på personen, og mange lurte defor på hvem det var og om det var den nye kjæresten min. Jeg tenkte derfor å forteller kort historien bak bilde: Jeg hadde altså dette antrekket på meg og ønsket at mamma skulle ta noen bilder av meg. Søstra mi hadde på seg et annet kult antrekk og lurte derfor på om vi kunne legge ut et bilde sammen. Hun sa det var greit så lenge jeg kutta vekk ansiktet hennes. Hun satte seg derfor bak meg på sofakanten og jeg satt foran. Personen på bilde var altså søstra mi haha.

For dere som har fulgt meg en stund så vet dere hvordan søsteren min ser ut. Det er sjeldent at vi tar bilder i sammen, rett og slett fordi hun er mer kamerasky, men også fordi hun ikke vil at jeg legger ut bilder av henne. Kan jo hende det endrer seg, men akkurat nå er det slik og man skal jo respektere om folk ønsker bilder av seg publisert eller ikke.

Gleder du deg til video?

Klem Jennie
 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg