VLOGG I FRA GULLSNUTTEN

Hei!

Håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har brukt dagen på å redigere vloggen i fra gårsdagen, men jeg har også gått en deilig søndagstur med hele familien<3 Jeg hadde det i hvert fall utrolig koselig i går! Så koselig at jeg glemmer litt det å filme. Jeg møtte i hvert fall maaaaange koselige youtubere jeg aldri har møtt, men også andre jeg kjenner godt i fra før av. Utrolig morsomt å se hvor mange vloggkameraer det var der altså! Alle filma haha! Dette blir sikkert en av hundre andre vlogger men håper du liker den anyways! 

 

Så du på Gullsnutten?

Klem Jennie

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg