SAVNER DET SÅ SYKT!

Hei!

Her er en video jeg filmet en av dagene denne uka etter skolen! Jeg ser tilbake på minner fra språkreisen min til Brighton i 2015 og til Malta i 2016! Det var to veldig forskjellige men fantastiske opplevelser. Brighton fylt med shopping og Malta med det krystallklare vannet! Jeg håper dere liker videoen og glem ikke å se slutten av videoen der jeg informerer dere om noen kule tilbud og lignende<3

Husk at jeg har en egen kategori på bloggen så heter “språkreise” om du ønsker å se innlegg fra reisene mine! I tillegg har jeg flere videoer på youtubekanalen min, så definitivt sjekk den ut! Link her: https://www.youtube.com/channel/UCrNCNqnSK2yaaG372ca3bbg

Klem Jennie Sofie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg