EN FAVORITT

Hei!
Jeg håper at dere alle har hatt en super dag! Jeg elsker onsdager, fordi da slutter jeg tidlig på skolen. I tillegg til kortere skoledag, så var det superdigg vær i dag. Sola skinte og jeg kunne gå i en tynn og deilig jakke. Da jeg kom hjem fra skolen tok mamma noen kjappe bilder av meg i noen plagg jeg ikke har vist dere skikkelig ennå,  disse er også i fra kolleksjonen min. En rosa ” no shoulder” genser og en caps der det står “fashion”. Genseren kommer også i grå! Jeg bare digger den! Håper at jeg ser så mange som mulig av dere på lanseringene mine. Et arrangement 29.mars på Oslo City fra 18-20 og et dagen etter på Strømmen også fra klokken 18 -20. For mer info sjekk wow sin Facebook side.

Det blir snacks, drikke, goodiebags og 30 % avslag på alle klær hos WOW, sett bort i fra klærene i fra min kolleksjon #wowbyjenniesofie. Jeg har autografkort som mange har etterspurt og gleder meg til å møte dere. Jeg vet allerede om flere som kommer og noen har vært på VIP-lanseringene mine som jeg hadde for min første og andre kolleksjon med WOW også, det er sååååå koselig. 

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset
 

Kolleksjonen består av alt i fra skjørt, kjoler, bukser, gensere, t-shirts, sokker, cap, onepiece, jakker, shorts, treningstøy, mobilveske, pins……tror ikke jeg har glemt noe nå.

Hva av dette ønsker å mest å se bilde av?

Klem Jennie
 

15 kommentarer
    1. Hei❤️ Jeg skal definitivt kjøpe den genseren😍 Falt rett inn i hjerte mitt😂❤️, syyyyykt pen, digger den😍😍😍😍😍😍 har veldig lyst til å se bilder av treningstøyet ❤️❤️ Elsker deg, Jennie❤️❤️❤️
      Ser at jeg kommer til å kjøpe en del av klærne fra kolleksjonen din denne gangen også😍 Jeg har kjøpt i allefall 3 ting fra de to andre kolleksjonene også, elsker stilen og hvordan klæra er❤️❤️ Du er så flink😘

    2. Er d gratis å komme på lanseringsfesten? Håper jg kan🙏 hadde vært dritgøy,fikk dess ikke kommet sist gang😢men men maybe we sees😂
      -Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg