JEG FÅR LYST TIL Å GRINE

Hei!

Jeg hadde planlagt å filme en veldig morsom og gøyal video i dag, men det ble det dessverre ikke noe av:(  Jeg hadde lagt alt klar og forberedt meg. Sminka meg fint, fiksa rommet, satt opp stolen min og kamerastativ, med neida! Kameraet mitt ville ikke filme av en eller annen grunn. Det ville heller ikke ta bilder. Jeg byttet ut minnekort, lada batteri på nytt, tok det inn og ut men ingenting hjalp. I tillegg var jeg alene hjemme akkurat da så kunne heller ikke få hjelp. Utrolig fint egentlig fordi da kunne jeg filmet når det var helt stille, men kameraet mitt ville ikke filme. Jeg prøvde så med vloggkameraet mitt og det fungerte heller ikke?! Jeg må derfor vente med å filme til jeg har fått fikset kameraet:( 

Haha! Ble litt irritert siden jeg også hadde planlagt hva jeg skulle blogge om, men det gikk ikke det heller da. Tok derfor noen kjappe bilder i photobooth der jeg så litt irritert og sur ut. Haha! Heldigvis fungerte den.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

 

Håper jeg får fikset det til i morgen, så filmer jeg heller da<3

Hva irriterer deg?

Klem Jennie

 

4 kommentarer
    1. Så irriterende! Håper du får fiksa kameraet så det snart kommer en ny video<3 kan du ha en room tour?

    2. Det går over til slutt. Jeg vet hvordan det er når ikke ting funker helt som det skal. Men det var bra at du fant en annen måte og ta bilde på da. Ha en fin dag videre😊

    3. Når venninna di f.eks akkurat har fortalt deg en historie og du skal til å gjøre det samme, men hun har ikke tid til å høre etter for alt handler om henne.. + folk som banner. Det er utrolig irriterende for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg