Jeg kan avsløre

Hei!

Håper der alle har hatt en fin dag. Beklager for at det ikke kom noe innlegg i går. Etter skolen dro jeg rett til byen for å hente kolleksjonen min som det snart er lansering av! Jeg har fått sett kampanje bildene og jeg er utrolig spent. Jeg kommer til å blogge mer om lanseringene mine senere, men tenkte bare å nevne for dere hva jeg gjorde i går. Jeg la litt ut på instastory og snap, så noen fikk det kanskje med seg. På instagram heter jeg @jenniefashion og på snap heter jeg jenniesofiesnap. 


 

WOW har kommet med masse nye klær i butikk jeg falt med en gang for de rosa genserne. Lys rosa har blitt utrolig populært og jeg kan avsløre at mange av plaggene i den kommende kolleksjonen min er ​rosa eller “dusty pink” som det også kalles. Her er i hvert fall noen av mine favoritter fra nettsiden deres<3

Kolleksjonen min blir nok en god del mer urban enn plaggene under. Det som kjennetegner min kommende kolleksjon er at den er litt “edgy”, kul og har et viktig budskap til dere.  Førstkommende søndag kommer jeg med viktig informasjon til dere som gleder dere til lanseringen min. 

 


 

Håper vi sees snart. Hvilken vårfarge er din favoritt?

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg