I BADEKARRET MED ASTRID S / IN THE BATHTUB WITH ASTRID S

Hei hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag. For meg var det tilbake på skolen etter en litt forlenget helg med fri i fra skolen i går. Dagen i går ble ikke bare brukt på å slappe av hjemme, fordi jeg skulle nemlig intervjuet Astrid S for The Club Radio. Disney-teamet fikk ikke flydd til oss denne gangen men Håkon som har tatt bilder av meg tidligere tok på seg jobben med å filme i sammen med en annen venn/kollega. Det var utrolig hyggelig gjort av dem begge. I tillegg tok han en del bilder og jeg legger med de her i innlegget. Sjekk ut instagrammen hans ved å trykk HER. Masse kule bilder!

Vi hadde fått booket en suite på Thon Hotel ved Operaen og rommet var helt fantastisk. Vi fikk mat og drikke og det var utrolig digg. Astrid kom så for intervjuet og vi snakket en del før vi faktisk begynte filmingen. Vi filmet hele intervjuet pluss litt annet før vi tok noen bilder og lignende. Haha! Vi syntes baderommet var utrolig fint så vi valgte å ta flere bilder der. Ikke det vanligste stedet å ta bilder på, men gøy var det! Det ble litt jamming med gitaren min som jeg tok med og det var veldig morsomt. 




 

Utrolig koselig dag og jeg håper ikke det er lenge til jeg ser Astrid igjen! Ikke bare har hun god musikk, men er i tillegg en skikkelig knall jente. Jeg kommer til å si i fra når intervjuet hennes kommer ut slik at dere kan få det med dere<3

Ikke glem å sjekk ut den nye låta hennes “Breathe” Den er skikkelig bra og jeg synger på den hele tiden.

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Jeg har bud på det hotellet!! Det var veldig bra der!!😍💗 Dere er så pene!!😍😍 Jeg elsker Breathe💗💗

    2. Kan du please legge ut ett eller helst mange innlegg om kolleksjonen din!? Jeg venter og venter og håper virkelig det passer for meg å komme på lanseringen!!! Var der I fjor og det var amazing å møte deg💕 og jeg så på snap av fotoshooten og jeg elsket alle klærne jeg så spesielt boyfriend jeansene!! Gleder meg💕 love u😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg