2 DAGER IGJEN!

Hei!

Nå er det bare to dager igjen med stemming til GULLSNUTTEN og jeg ville bare minne dere alle på å stemme frem deres favoritter, om du ikke har gjort det allerede. HUSK at om du nominerer en youtuber i en kategori kan du ikke nominere en annen youtuber i sammen kategori senere. Da minster den du nominerte først stemmen sin:-)

Om du vil nominere meg hadde jeg blitt utrolig glad. Jeg har fått mange meldinger og kommentarer av mange av dere som sier dere har nominert meg og det betyr så ufattelig mye! Det gir meg virkelig motivasjon til å lage enda flere videoer, noe jeg ønsker i få gjort i fremtiden. For å nominere dine favoritter trykk HER

I kveld skal jeg slappe av og redigere ferdig en video jeg filmet forrige helg<3 Gleder meg!!!

 



 

Har du nominert dine favoritter ennå?

Klem Jennie 

5 kommentarer
    1. Hei❤
      Ville bare si at jeg har nominert deg til årets livsstil og videoblogger og håper virkelig at du får den prisen for det fortjener du virkelig😘Har ganske nylig begynt å følge med på deg på blogg, YouTube og sosiale medier, men du er allerede ett av mine største forbilder❤

    2. Jeg har stemt på min favoritt, som er deg❤️ Du er så utrolig flink og inspirerende, du sprer glede og humor❤️ Jeg elsker deg for den du er og du er forbilde mitt og det har du vært i 3 år nå❤️ Elsker deg, Jennie Sofie😘😘
      Jeg er 98% sikker på at du kommer til og vinne allefall i en kategori, Jennie, så fortjent❤️
      100000 klemmer fra meg❤️😍😭😍❤️

    3. Hvor er de fine klærene på bilde en fra!
      HILSEN STØRSTE JENNIE SOGIE FAN💕⚡️💛💗🎉💋😘⭐️👌🏻💫

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg