LASERSVERD PÅ SHOOTEN!

Hei!

I dag måtte jeg stå opp ganske så tidlig for å dra inn til WOW.  Som jeg skrev på bloggen i går skulle vi altså ta bilder for min tredje og siste kolleksjon. Det var utrolig lenge siden jeg sist hadde sett klærne så det var gøy å se det ferdige resultatet. Jeg var så heldig å få med meg tre andre modeller som skulle være med på shooten. Klærne så utrolig bra ut på dem og det gjorde meg ekstra gira på å vise det til dere. Digga bakgrunnen vi hadde som tok opp farger i klærne, og ikke minst “lasersverdene”!

Vi begynte selvfølgelig i sminken før vi skiftet til antrekk og begynte å ta bilder. Deretter var det å skifte til nytt antrekk, gjøre ” touch-ups” på sminke og hår og ta enda flere bilder. Det var utrolig gøy og jeg gleder meg masse til lansering!!! Jeg tok også over juliabladet sin snap i dag så om du vil se enda flere bilder + videoer fra shooten, så finner du det på snappen deres. Der heter det ” juliabladet”. I tillegg har jeg snappet, lagt ut på instastory og insta så sjekk gjerne ut det også. På snap heter jeg “jenniesofiesnap” og på instagram heter jeg @jenniefashion. 

Nå skal jeg begynner å redigere en ny video og i morgen skal jeg kose meg med venner. Gleder meg til det!

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Heii Jennie💗
      Skal du ha en sånn “fest” som du hadde, sist kolleksjon ahaahhh😚?
      Digger deeg ass💗💍
      Klem Anisa (ta en titt innom min blogg?) 😚

    2. Ååå, hørtes gøy ut😃😍 Gleder meg sykt mye til den nye kolleksjonen 😃❤️❤️ Elsker deg, Jennie Sofie😘 kos deg med vennene dine imorgen ❤️❤️

    3. Kjære Jennie!
      Jeg elsker bloggen din, og alt med deg.
      Du er så utrolig kul.
      Hva var det som gjorde at du begynte å blogge?
      Klem onlinegiirl

    4. Thx for svar❤️
      Hahah så d akk , var på bloggen min.
      Meen vil du gi mg noe tips elrno til at min blogg og jeg kan bli populære ahha😂💍??

    5. Når kommer den nye kolleksjonen din ut?
      Håper den kommer snart fordi jeg har elsket de to forrige<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg