PÅ SHOOT MED MEG?

Hei

OMG, jeg er så gira. Det er bare så utrolig kult at dagen er så nære, den er i morgen. Jippi, jippi, jippi. Det er vinterferie og jeg gleder meg masse masse til å stå opp tidlig i morgen og reise til studio. 

Klar for fotoshoot av WOW BY JENNIE SOFIE kolleksjon nr 3. Jeg kommer nok til å gi dere sneak peeks, vise dere litt fra sett(altså der vi tar bilder) Fra makeup og hår og modeller som jeg har med meg denne gangen.

Jeg tar i sammen med de andre jentene som jobber i sammen med meg denne dagen over Juliabladet sin Snapchat.  Om du ønsker å få med deg litt om hvordan det er å jobbe som modell, hvordan det er i studio og lignende,  da må du legge til Juliabladet på snapchat i kveld. Der heter de: Juliabladet

Så i morgen må jeg stå opp veldig tidlig, men det går helt fint for min del. Nå skal jeg trene litt, ta meg en dusj og legge meg egentlig, slik at jeg er utvilt til en spennende dag. 

HER ER NOEN BILDER FRA DE TIDLIGERE KOLLEKSJONENE. 


 

Skal du følge med på snap i morgen?

Klem Jennie

 

6 kommentarer
    1. Kan du please legge ut noen bilder fra shooten på bloggen også?… jeg har ikke snapchat helt enda, men vil også få med meg det du skal legge ut i morgen ❤

    2. Gleder meg, dette blir så bra,🤗Håper du har meet up ved Gullskogen senter for da for jeg endelig møtt mitt forbilde.🤗Klem

    3. Hei☺️Ja og jeg gleder meg så mye til din tredje og siste kolleksjon kommer ut💗Når den kommer ut skal jeg være der, men ikke der du kommer da

    4. Jeg skal helt klart følge med på snappen imorgen 🙀😻 sykt gira for ny kolleksjon❤️ Du er så flink Jennie 😍😍 forbilde ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg