ER JEG VERDT DET?

Hei!

I dag åpnet nominasjonen for Gullsnutten og for dere som ikke vet hva det er så er det en kåring av Youtubere vi har her i Norge! Litt som at bloggere har bloggawards hvert år så har youtuberne sin award også! Jeg vil vel egentlig ikke kalle meg en ren youtuber. Jeg driver med både youtube, blogging, instagramming, jeg designer klær, er med på Disney og mye annet. Jeg vet det er folk der ute som bruker flere timer i uken på youtube og disse er skikkelig Youtubere. Jeg følte liksom at jeg ikke var verdt å bli nominert, så tenkte ikke å spørre om dere kunne nominere meg. I dag har jeg der i mot fått en god del meldinger i fra flere av dere som sier dere allerede har nominert meg, og det ga meg en skikkelig god følelse. Fordi dere nominerer meg betyr det vel at dere liker youtubekanalen min og videoene mine, noe som betyr utrolig mye og som gir mer motivasjon til å lage enda flere videoer til dere <3

Den kategorien jeg føler jeg passer mest inn i er ” Årets livsstil og videoblogger”. Om du ville nominert meg i denne kategorien hadde det betydd utrolig mye! Du kan også bare stemme en gang, som vil si at du må velge den du synes fortjener å bli nominert i de forskjellige kategoriene. Trykk //HER for å komme rett til der man kan nominere! Det er helt gratis<3

I dette innlegget legger jeg med en video jeg filmet hos TOPP forrige uke! Dette er en av tre morsomme videoer vi filmet!

 

 

Om du nominerer meg , skriv det gjerne under i en kommentar så jeg vet det! Betyr utrolig mye om du gjør det!

For å kommentere må du trykke der det står et tall og kommentarer nederst i innlegget.

Står det 4 kommentarer er det 4 godkjente kommentarer og det er der du må trykke for å kommentere. Tallet forandrer seg etter hvor mange kommenterer som har kommet til innlegget. Håper dere forstår.

KLEM JENNIE<3

37 kommentarer
    1. Dette blir bare en kort kommentar siden jeg er på hytta og har nesten ikke 4G igjen😅 Jeg har stemt på deg i kategorien “årets livstil og videoblogger ❤️ Jeg har stemt på deg for du er bare min all time favoritt YouTuber 😘 Du gir meg så masse inspirasjon, glede og selvtillit ❤️Jeg har fulgt deg nå i 3 år og jeg bare eeeeelsker deg og personligheten dinså mye 😍😍😍 Jeg elsker deg og du betyr masse for meg 💛
      Jeg har sendt en dm på Instagram nå så håper du sjekker den 😏💙 IG: Sigrid.haugo

    2. Når jeg så bildet Herman la ut om at han ville bli nominert, tenkte jeg på deg med en gang. Såå, jeg nominerte deg før du ga informasjon om det😊 Du fortjener prisen like mye som alle andre youtubere. Du er jo faktisk en av de som har flest følgere også, så det betyr at du er god i det du gjør! Uansett om det er youtube eller blogging. Du er en del av begge 💗

    3. Jeg har stemt på deg i kategorien ” årets livsstil og videoblogger” fordi du er min favoritt YouTuber Jennie!❤❤❤❤Håper du vinner, fordi du fortjener virkelig å vinne!😍😻Klem<3333

    4. Eeeeelsker deg! Du er en helt fantastisk person!! ❤ jeg leser bloggen din hver dag, og kommer til å gjøre der helt fram til du slutter med blogging. ❤ du er et stoort forbilde for både meg og mange andre jenter. Og jeg setter så pris på at ikke du er en av “alle andre” bloggere som har så stort fokus på sminke, skjønhet, falske øyevipper og masse annet tull! Vi trenger flere som deg 😏 Du lyser rett og slett opp dagen min 😘
      Men nå kommer jeg med et spørsmål: når blir det (hvis det blir) Vip-lansering av din tredje og siste kolleksjon? 😊

    5. Hei Jennie❤
      Jeg nominerte deg til årets livsstil og video blogger. Rett og slett fordi du er kjempe inspirerende og en flink blogger, youtuber, designer og instagrammer. Idolet mitt!♥️💘Håper du får noen priser🏆

    6. Hei!❤ ej he nominert dej, å håpe du vinne!❤ du e min fav YouTuber so du e verdt å bli nominert❤😘

    7. Hey, jeg har stemt på deg i kategorien “årets livsstil og videoblogger”. Jeg synes virkelig du fortjener å vinne.

    8. Hei! Jennie jeg har stemt på deg og jeg ellllllllssssskkkkkkeeeeerrrrr deeeeeg!!❤😘 Selv om du ikke legger ut videoer så ofte så er de du lager perfekte!
      Trur du vi kan møtes en gang på Nesodden? Fordi 3 meningen min er vennen til Emilie Mari? Love You ❤❤❤❤❤😍😍😘😘

    9. Jennie Sofie, jeg digger deg! <3
      Helt siden jeg begynte å lese bloggen din, har jeg fått mer selvtillit.
      Ikke bare det, men du er SUPER kul, og klesstilen din er bare WOW, WOW, WOW!! herlig, du kjempe pen!
      Jeg tror faktisk, at du er et stort forbilde for mange unge jenter.
      STÅ PÅ! DU FORTJENER SELVFØLGELIG Å VINNE!!!

    10. Hei sann Jennie,
      nå er det lenge siden jeg har kommentert, så nå er det på tide.
      Dette kommer sikkert til å bli en lang kommentar men det er noen innlegg jeg ikke har fått kommentert på så da gjør jeg det nå. Den førpremieren du var på så kjempe koselig ut og den gode maten oioioi.
      Og den videoen du la ut var veldig fin.Du er så heldig som har ferie nå, jeg må fremdeles stå oss kl.06.15 og du kan sove lenger.Ufuf men skal man se positivt på det ligger jeg på hytta å sover mens dere har skole,hahaha.=) Men håper du har en kjempe fin ferie Jennie,:) Jeg har sett snapminner videoen din, og det er så morsomt at du har lyst til å dele dine minner på Youtube.Så jeg håper på flere videoer av det.:) det kribler etter å se din tredje kolleksjon juhu. Og ikke minst så gleder jeg meg til sms ruletten din kommer ut det blir også morsomt å se på. JEG STEMTE PÅ DEG JENNIE!!!!! jippi og det ser ut til at jeg ikke er den eneste,du fortjener det virkelig.Nå må jeg si hade før denne blir altfor lang,men da har du i alle fall noe å lese,hihihi. Klem Ingeborg

    11. Har stemt på deg i kategoriene “årets livsstil og videoblogger” og “årets stjerneskudd”💫 Du er kjempeflink i yt, blogging og jeg elsker Instagram-en din❤️ Håper du vinner en!

    12. Hei Jennie jeg er stor fan og du er skikkelig god på youtube. Jeg nominerer deg. Du er også veldig flink på musical.ly

    13. Jeg har stemt på deg på deg i kategorien “årets livsstil og blogger. Jeg har lest bloggen din siden du starta å blogge😍 Du er sykt flink, morsom og kjempe fin☺️☺️Du fortjener sykt mye å vinne jennie sofie❤️❤️

    14. Jeg har stemt på deg i kategorien “årets livsstil og blogger” du fortjener det sykt mye Jennie Sofie.

    15. Selfølgelig har jeg stemt på deg!! Stemte på deg som årets livsstil og videoblogg💗 Jeg elsker deg Jennie😚💗😍

    16. Nominerte deg til årets livsstil og blogger for di du er den aller beste youtuberen og bloggerne i hele verden😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg