VIDEOER !

Hei!

Håper alle har hatt en fin dag så langt!  Jeg var litt nervøs i dag siden jeg skulle ha engelskpresentasjon, men jeg kom meg gjennom det og nå føles det som om flere kilo er lettet fra skuldrene mine! Godt å være ferdig. Nå har jeg bare en tyskprøve igjen og så er det klart for vinterferie! Jeg gleder meg skikkelig til ferien. Ikke det at jeg skal noe spesielt men det er alltid delig med litt fri fra skolen og alt arbeidet der.  Jeg får mer tid til å være med venner og jeg har tid til å redigere videoer hehe;) Dessverre er ikke vloggen min fra Disney eventet klar ennå, men Bea og Tina har postet en liten video på UpcloseTV og Helena har filmet en liten vlogg til sin kanal. Så i mens dere venter på min kan dere se de andre sine videoer som jeg legger med under!

 

 

Har du vinterferie neste uke?

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Jeg har vinterferie neste uke, men først en øvelse til muntlig eksamen i morra.. Sitter med presentasjonen nå og kan ikke vente med å bli ferdig! Da blir det en del kilo lettet fra mine skuldre også!

    2. Hei jeg er en stor fan. Ja jeg har også vinterferie neste uke. Det er veldig deilig og få være med ve.ner og sånt ja det er jeg enig i

    3. Hei Jennie
      Det så ut som at du hadde det fint der,synd at ikke kameraet funket.Men når man ser lyst på det så var det andre som filmet som du kunne legge ut på bloggen.Og jeg trur jeg leste på bloggen din at du fikk filmet litt med mobilen(yey);) og det er jo bedre enn Ingenting:)))) Stor god klem fra Ingeborg.

    4. Heii, ja har vinterferie snart😘
      Ig : @anisa.tayyab
      Har du no tips til mg sånn at jg skal få følgere på BLOGGEN min hadde satt stor pris hvis du tittet innom Jennie❤️
      Luuv ya😚
      -Klem Anisa

    5. Hei jennie! Jeg skikket litt på bloggen sin og du skriver så bra at jeg liksom får lyst til å lese mere😂 Stor fan❤ Hilsen Ruth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg