Hvem var siste du kyssa? Hva synes du om å være kjent?

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Det har i hvert fall jeg! Det var litt stress på skolen siden vi hadde prøve, men det gikk så fint. Rett etter skolen dro mamma og jeg inn til byen for å dra til Topp siden lokaler. Det var et lite stykke dit men vi kom oss frem. Hehe! Der ble jeg møtt av Karen som også var hjemme hos meg i fjor sommer og skrev en sak om meg til bladet. I dag skulle vi filme litt forskjellige videoer. Jeg tror vi faktisk filmet tre videoer og jeg tror de kommer til å bli skikkelig morsomme. Du kan eventuelt sjekke snappen min og instastoryen min om du vil se flere bilder og videoer fra dagen<3

Jeg ble blant annet stilt mange morsomme spørsmål, som siste jeg kyssa, hvordan det er å være kjent, min største frykt og masse mer<3

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Det er bare å følge med så sier jeg i fra når videoene kommer ut!

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Hei, lurte på om du kunne legge ut noen bilder fra innkjøpene dine i London.❤️ Synes det er så gøy å se alt det kule du kjøper, og kansje inspirerer meg litt… Uansett du har en veldig bra blogg, og når du har noe nytt, gleder jeg meg til å lese det.❤️ Hilsen Nikoline

    2. Kan du lage en innkjøpsvideo fra da du var i London? Jeg elsker å se på innkjøpsvideoer og di inspirerer meg alltid. Hilsen en veldig stor fan av deg.❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg