TILBAKE HOS NRK

Hei!

Håper at dere alle har hatt en fin dag! Dagen min har vært veldig bra faktisk! Jeg har ikke gjort noe spesielt. Jeg har vært på skolen, øvd til prøve, jobba litt og skal snart trene men det har vært en veldig fin dag! Bare en dag hvor jeg nok en gang innser hvor heldig jeg er. Heldig som har mulighet til å få en utdannelse, heldig som har venner som lyser opp hverdagen min og heldig  som har mat på bordet hver eneste dag! Haha! Det var kanskje litt “dypt” men det er slikt jeg har tenkt i dag og dagen ble jo utrolig bra!

I morgen skal jeg faktisk på “Skolefri LIVE” etter skolen og det gleder meg meg også veldig til! Jeg vil være der fra klokken 15.00 så det er bare å skru på radioen eller søke på NRK Skolefri på google så kommer det opp. Da kan du stille meg spørsmål LIVE og i tillegg har du mulighet til å se oss i studio siden et kamera filmer oss. Haha! Sykt kult! Jeg synes alltid det er gøy å være på besøk der så jeg gleder meg masse!


Processed with VSCO with b1 preset
 

Skal du høre på Skolefri LIVE i morgen?

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hi Jennie,
      Jepp Jeg skal høre på skolefri i morgen.Siden du er der så må jeg få med meg det.Siden du svarer så fint på et spørsmål og det er alltid så fint/morsomt følge med på intervjuene du er med på.😊Jeg må nok snart få meg en ny telefon siden kommentaren min ble nok ikke sendt denne gangen heller menmen.😂Gamlehjemmet er nok fint for telefonen min.😂👍Ses i neste innlegg.(Håper jeg da).En god klem fra Ingeborg.❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg