” ER DE KJÆRESTER?”

Hei!

I dag har jeg filmet en ny video til youtubekanalen min og jeg gleder meg masse til at den blir ferdig. Jeg skal ikke avsløre hvordan video det er, men håper virkelig dere kommer til å like den. Har ikke laget en video som dette før haha! Etter å ha filmet gikk jeg LIVE på instagram. Jeg fikk kommentarer fra dere, venner og Marcus ( som i Marcus og Martinus). Jeg synes alltid det er koselig når han (eller Martinus) ser på. Fordi at de kommenterer hos meg, jeg hos dem og vi legger ut bilder sammen har folk trodd at Marcus og jeg er sammen. Folk deler bilder på instagram og har mange teorier. At vi er hemmelige kjærester, at vi er søsken, i familie og masse masse mer. Mange sa at folk måtte være glade på “våre” vegne mens andre ble skikkelig sure og sinte over dette ryktet. Jeg tenkte derfor å avkrefte det: Marcus og jeg er ikke sammen. 

Ja vi er glad i hverandre men vi er venner, og det må vel være lov. Venner kommentere hos hverandre, deler bilder i sammen og snakker sammen…ikke sant? Han er nok en av mine beste venner!

Deretter vil jeg si at det er jo litt trist. At noen kan få så mye negative tilbakemeldinger fordi folk tror du er sammen med noen. Jeg digger for eksempel Shawn Mendes. Han har en superfin stemme, han er utrolig flink på gitar og han er kjekk. Han virker som en veldig hyggelig og jordnær person og det er derfor jeg ser opp til han. Om han hadde fått seg en kjæreste i morgen hadde jeg ikke sluttet å like han, og jeg hadde i hvert fall ikke hatet den personen han fant seg. Det er kjendiser der ute som må holde forhold hemmelig for fansen sin del, men er det virkelig fans da? Jeg mener jo at om man er fan av en så er du glad på den personen sine vegne. Jeg er fan av Shawn fordi han har musikk jeg digger, ikke fordi han er singel og kjekk. Det var kanskje litt vanskelig å forstå men poenget er at jeg ikke er sammen med Marcus. Hehe! Så dere kan ta det med ro nå<3

Processed with VSCO with b1 preset
 

Klem Jennie

 

25 kommentarer
    1. Hei Jennie.😘
      Jeg har ikke fått lest de tre siste innleggene dine.Men ja jeg for trøkke alt i en kommentar håper den da ikke blir en km lang.
      Jeg er veldig spent på din tredje kolleksjon.Og jeg håper den blir i nærheten eller den nærmeste WOW så jeg kan få møtt deg siden det er det som står veldig høyt på ønskelisten.
      Jeg har desverre ikke Disney Chanel men skal gjøre alt jeg kan for å få se det.Du er jo en veldig god/flink programleder,du har veldig uflax det med å bli syk enda en gang.Jeg selv har jo hatt nesten hele familien min syk og jeg har hatt så flax at jeg ikke har blitt syk enda.Men jeg hoster litt men håper det ikke blir en stor greie.
      Jeg så jo på Live sendingen din at du får veldig mange spørsmål om du har Marcus som kjæreste.Og jeg syntes det er litt trist at du får hat for det,altså du må jo få lov til å være venn med han.Jeg personlig hadde jo tengt på det når han for seg kjæreste men som du sa,den jenta har jo ikke gjort noe mot den som slenger hat.Ses i neste innlegg Jennie.Ja jeg skal prøve å kommentere men det er ikke alltid kommentaren min blir sendt men jaja.Klem Ingeborg.

    2. Jeg er veldig enig med deg Jennie😊 Jeg er stor fan av M&M og hvis de hadde fått seg kjærester hadde jeg ikke blitt sur eller veldig lei meg! De er to gutter de må få leve ditt liv👍🏻❤

    3. Du er en virkelig snill person, Jennie! Du er inspirasjonen min! Jeg lærer masse av deg! Marcus er en gutt jeg virkelig har følelser for men liksom om dere var sammen hadde jeg blitt seff glad på deres vegne!😘❤️

    4. Bra sakt😉Bra at du sier det(ikke dt at jeg har trod/spredt rykter om dette men☺️Det er godt at noen sier i fra om dette😉You go girl😎

    5. Hei jennie! Ville bare si at du er flink til å skrive blogg👍 Du er også mitt forbildet å etter å har truffet deg så var jeg helt fan! Jeg traff deg i Kragerø i påska. På en klesbutikk faktisk😂 du blir mer å mer populær for hver dag som går. Due r heldig som får treffe m&m. Jeg håper veldig på et svar. Jeg har også et spørsmål som jeg alltid har lurt på: ville vært Korselig om jeg en eller annne gang kunne få deg til å lese den DM’en som jeg har sendt på instagram for leeeeeeenge siden. Jeg har alltid ønsket at du leser den å svarer. Beklager at jeg maser sånn om den men har så lyst! Hvis du leser å svarer så blir jeg glad! Jeg heter på instagram: Ruth__fk. Jeg ber deg om å like et bildet jeg har lagt ut å plis svar å les DM. Skjønner hvis du ikke vil eller har tid. Men du er mitt idol å jeg vet at du kommer til å bli ENORMT populær. Med vennlig hilsen Ruth.

    6. Jeg hadde skrivd en laaaang kommentar men skjedde noe så den ble borte. Det stod hvertfall at jeg har drømt om noe leeeenge: at du svarer meg på instagram på den kommentaren jeg har sendt. Jeg heter ruth__fk. Plis svar meg❤ Betyr så enormt mye!!! Du er et fantastisk forbildet. Å jeg er helt enig med den kommentaren om m&m. Men plis svar min DM ikke kommentar men DM. Jeg har sendt for lengesiden. Tusen klemmer fra Ruth 10 år

    7. Du är verkligen stark Jennie!! Låt ingen får trycka ner dig<3 jag älskar dig jätte mycket o hoppas du får hitta din dröm prins snart.. Klem<3

    8. Jeg er helt enig med deg .
      Ingen burde bli tat for et forhold bare å ha gjort venne ting .Egentlig burde ikke noen bli tatt for det før de har sakt det selv, man vet jo aldri..
      Ingen burde måte skjule forholdene sine .
      🙂

    9. Hei Jennie❤
      Jeg syntes det var bra skrevet og de som skriver hat er dumme. M&M må få lov å være sammen med noen hvis de vil. Jeg er mega stor fan av M&M, men jeg respekterer at de får kjæreste hvis de er forelsket i noen. Jeg er å stor fan av deg Jennie. DET HADDE BETYDD MYE OM DU SVARTE.❤❤❤❤❤

    10. Hvorfor blir de lizm sur? Det hadde vært koselig om dere hadde vært sammen !!! Det går uansett ikke ann og være sammen med 10000 folk på en gang da (stor fan av deg💕❤️😘)

    11. Hei Jennie! Jeg er også en stor fan av Marcus og Martinus, jeg hadde ikke blitt sur eller lei meg om Marcus eller Martinus hadde fått seg kjæreste. Og du må ikke bry deg om de hat kommentarene. Du må gjøre akkurat det du vil og jeg er veldig stolt av deg🙈💕Jeg er en stor fan av deg😘👍🏻😉

    12. Hej Jennie, det er så sandt det du skriver, men ærligt kunne det være fedt hvis i blev kæreste, så kunne alle de vilde fans få sig en lærerstreg! Ej jeg håber du for en sød kæreste det kommer til at behandle dig som fortjent (altså godt😂) jeg glæder mig virkelig meget til at se din video når den kommer ud, du er fantastisk😙😙

    13. Hej jennie! Det er så fedt du deler dine holdninger, jeg kan sidde i timevis og bare læse herinde! Jeg glæder mig virkelig meget til din video kommer ud💗👌📷

    14. Hej jennie! Det er så fedt du deler dine holdninger, jeg kan sidde i timevis og bare læse herinde! Jeg glæder mig virkelig meget til din video kommer ud💗👌

    15. Det du sier der er så sant! Jeg elsker m&m, og har veldig følelser for Martinus. Og seff så drømmer jeg at han skal bli min❤️Men om han finner en annen jente som gjør han lykkelig og føler er riktig for han, så skal jeg jo respektere det. Og det burde alle Andre også gjøre!
      Du sier så mye klokt Jennie! Du er mitt største forbilde❤️ Stå på, ilu<33

    16. Hey Jennie jeg vil bare sige at du er helt fantastisk og jeg tro du er en af verdens sødeste mennesker ❤ ville ønske at jeg var en af dine venner💕
      Du er et kæmpe forbillede for mig❤ håber du en dag vil komme til Danmark❤
      (Kunne du måske følge eller like et par af mine billeder på insta❤ navne: @marinellio10 @x_.marcusandmartinus._x @danish_macogtinus @x.marieandjule.x )

    17. Ikke ta Tinus fra meg plz!!!😍😱❤⚽️💙😄😘💛💚💜☺️😀🎇💋🎆👍🏻🐶🤔😻💏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg