SAVN

Hei!
I dag har jeg for det meste ligget på sofaen og sovet. Jeg har igjen blitt syk og prøver så hardt jeg kan å bli frisk. Var syk for en stund siden og ble nettopp frisk, men så måtte jeg bli det igjen vettu!

Jeg kjenner jeg savner London, Disney crewet, Daniel, Anna Sofia og alt det morsomme vi gjorde. Jeg synes det er er helt sykt å tenke på at det er over for denne gang og at vi faktisk har filmet en hel sesong av “The Club Radio” på to helger. Jeg gleder meg i hvert fall veldig til det begynne på TV og jeg anbefaler alle å sjekke det ut. Det vil være intervjuer med flere talentfulle kjendiser og artister, konkurranser, vi snakke rom spennende temaer, gir motetips og masse masse mer! Det begynner den 17.februar klokken 18.30 på Disney Channel!

Her en noen bilder fra turen til London og annet moro jeg har gjort med Disney!

Skal du se premieren av “The Club Radio” på Disney Channel den 17.februar?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Selfølgelig viss jeg har tid!!❤ Jeg gleder meg mye til å se det!😚 Du har vert så flink Jennie!!!😚

    2. Jeg syntes det er litt dumt at du er begynt med å vlogge annen hver dag :/ det blir bare skjeldnere og skjeldnere at det kommet innlegg 2-3 dager på rad

    3. Hei du er med i jenter jeg er stor fan. Håper du kan followe på musical.ly Det hadde vært veldig fint

    4. Jeg skal se på premieren av the club.men går den også på Disney play fordi hos pappa har jeg ikke tv nå

    5. Ja skjønner at skole er veldig viktig og det er bra at du tar det på alvår! Bloggen må jo ikke komme i veien for fremtiden din💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg