wow altså!

 

//samarbeid

Hei!

I dag hadde jeg første skoledag etter at jeg kom hjem i fra jobbhelg i London! Jeg hadde det utrolig fint og gøy i London og jeg kommer til å savne det:( Sesong 3 av The Club vil ha premiere på Disney Channel den 17. februar klokken 18.30 på Disney Channel. Programmet er fylt med musikk, intervjuer, leker og masse masse annet gøy du ikke vil gå glipp av.

Det neste spennende som skjer er fotoshoot for den tredje og siste kolleksjonen min med WOW! Det gleder jeg meg masse til! Jeg gleder meg til å møte alle de fantastiske menneskene jeg får jobbe med, til å ta bildene, vise de til dere og så ha lansering. Det er ikke funnet ut ennå hvor det skal være og når men jeg kommer helt klart til å dele det her på bloggen og instagram når det er funnet ut. I mellomtiden har wow kommet ut med flere superkule antrekk og looks jeg bare digger. Du kan se lookbooken dere ved å trykke //HER. Digger den!

 

Er du spent på min tredje kolleksjon?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Jeg tror den blir fantastisk. Som alt annet du gjør❤
      Elsker bloggen din❤❤❤
      Lurte på om du ville følge meg på Instagram, jeg heter elisabeth_55555. 💖💖💜💜

    2. kjempespent!! Jeg gleeder meg! Kan du ha det i Bergen denne gang, sånn at andre også får mulighet til å møte deg og litt sånn? Fordi du har alltid hatt det i oslo området 🙂 Elsker deg<3 Har fulgt bloggen leenge!Husker du meg hhahha<3

    3. Jaa, gleder meg veldig!
      Men kan du ha meetup/lanseringen på Oslo city? Det var veldig bra, fordi det ligger så nerme alt: buss, cafè, andre butikker, o.s.v😉❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg