MIN BBY

Hei

Ja, overskiften er sann. Jeg har en ny “bby”, nemlig den nye gitaren min! Haha! Tipper en del lurer på hvorfor jeg sånn helt ut av det blå kjøpte meg en gitar, men greia er at jeg alltid har syntes det er utrolig gøy og avslappende å spille gitar. Jeg har alltid hatt lyst til å spille et instrument og det er gitar jeg synes er mest gøy! Så hvorfor ikke kjøpe en og begynne. Haha! Jeg er langt i fra en mester og det tar nok en god del tid og øving om man skal bli skikkelig god men tenkte det var fint å derfor ha en gitar, som er start i hvert fall. Synge har jeg alltid vært glad i og det høres jo så mye kulere ut når man kan noen akkorder på gitaren og spiller til også.

Ellers i dag har jeg gjort lekser og jobba litt. Jeg reiser som sagt tilbake til London på fredag så mye av tiden går også i å øve manus og forberedelser. Denne uken har vi faktisk ingen presentasjoner eller prøver så det passer perfekt med tanke på at jeg derfor kan jobber mer med manus. At lekseplanen ikke viste noen prøver eller presentasjoner, var nester uvirkelig.

 

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset
 

I dag “feiret” vi forresten bursdagen min litt med familien også. Jeg fikk velge middag og fikk en gave av mamma og pappa også. Jeg var jo i London da jeg hadde bursdag og fikk ikke den vanlige familiekosemiddagen da. 

Spiller du noe instrument?

Klem Jennie

21 kommentarer

Siste innlegg