SÅ UTROLIG GØY!

Hei!

I går hadde jeg en skikkelig morsom kveld. Som jeg skrev på bloggen før jeg dro av sted, så skulle jeg på “Singing in the rain” forestillig i sammen med Bahare. Jeg gledet meg utrolig masse og var spent. Jeg må bare si det med en gang, det var fantastisk! For det første var det utrolig morsom og underholdene. Jeg lo flere ganger og koste meg skikkelig. De var alle utrolig flinke til både å synge og danse. Jeg ble skikkelig overrasket, på en god måte. Ikke nok med det men de hadde de kuleste effektene. Det regnet faktisk på scenen! Regn! Det var helt utrolig! Bahare og jeg var også så heldig å få gå backstage. Der hilste vi på noen av skuespillerene og tittet litt rundt. Om dere følger meg på snap og instagram så har jeg delt en del videoer fra kvelden, både av showet og backstage! De har snart ligget på snapchat og instastory i snart 24 timer, så om du vil se det add meg. Heter : jenniesofiesnap 


Processed with VSCO with b1 preset


 

 

Liker du teater?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Hei Jennie,❤
      Ja jeg liker teater,😊Men har ikke fått muligheten til å dra på det siden det ikke er så mange teater rundt der jeg bor som jeg har hørt da.💜Men det er koselig.😸Kommentaren min som jeg sendte på det forige innlegget trur jeg ikke fikk sendt så da skriver jeg det her.😂Jeg har ikke så mye prøver men vi har jo en gloseprøve i engelsk og diktat i norsk hver uke men noen ganger noen større prøver.😎Du har rett i at det er noen ganger det ikke gir mening som vi MÅ kunne til prøven,f.eks.kunne Ogsen ting forskjellige land lager hvis du skjønner.😬Haha 😂
      Klem Ingeborg.😽

    2. Hei:) Jeg lurte bare på hvor de kule boksene dine er fra? De er utrolig kule, har hatt lyst på sånne lenge:) Tusen takk hvis du svarer❤

    3. Ja jeg elsker teater! Hadde utrolig lyst til å dra dit men jeg kunne ikke😫 Håper du og Bahare koste dere!!😚😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg