JEG SVARER PÅ ALLE SPØRMSÅLENE DERES

Hei 

Håper dere alle har hatt en fin dag! Yeahhhhh! Nå er det endelig helg, men ikke hvilken som helst helg! Det er helgen for Marcus og Martinus sin førpremiere av filmen “Sammen om drømmen”! Flere av dere har spurt om jeg skal på den, men i steden for å svar hver og en av dere i kommentar skriver jeg det heller her på bloggen! Ja , jeg skal dit. Jeg gleder meg utrolig masse. Det er helt sykt å se alt disse gutta oppnår. Jeg møtte de for første gang på Vinterlyd i Hafjell 2014. På den tiden hadde faktisk jeg flere følgere enn dem, men nå har de flere og de har vært på Senkveld, hatt konserter i andre land og i selveste Spektrum. Nå kommer de med sin egen film. Jeg er utrolig stolt av dem begge og jeg vil alltid støtte dem!

Jeg får utrolig mange spørsmål om mitt forhold til Marcus og Martinus, men jeg svarer jo sjelden på dette. Jeg er utrolig glad i begge to, har det alltid gøy med dem og setter stor pris på vennskapet vi har. Selv om de bor langt unna meg holder vi kontakten og snakker mye. Jeg får også flere ganger hver eneste dag spørsmål om jeg kjenner dem, er kjæresten til en av dem (Eller begge..he he) om jeg er søsteren deres eller går i klassen deres. 

Et lite tilbake blikk til mai 2015. Da jeg var en del høyere enn dem begge to. Nå er de begge høyere enn meg haha! 

Processed with VSCO with b1 preset
 

Etter skolen i dag dro jeg derfor til byen for å fikse litt ting til i morgen. Jeg skulle faktisk kjøpe sko, kjole og strømpebukse, men det ble bare strømpebukse. Siden jeg har så snille venner fikk jeg låne sko av Tuva og kjole fant jeg rett og slett ikke. Det blir derfor en jeg har hjemme. Vi tittet derfor litt i butikker og dro på kafé etterpå. Nå skal jeg dusje og gjøre meg klar for kvelden. Dessverre har jeg fått vondt i halsen og håper på å være i form i morgen, i hvert fall viktig å slappe godt av nå.

Processed with VSCO with b1 preset
 

Klem Jennie

 

19 kommentarer
    1. Hei! Lurer på om du kunne sende meg en direkte mld på insta (Andreaearon) om når førpremieren til marcus og martinus starter i morgen.❤️Hadde blitt så utrolig glad for svar❤️ Andrea

    2. Du må kose deg masse på førepremieren! Jeg elsker deg Jennie, du er alltid fin så du trenger jo ikke å kjøpe ny kjole for du har så mange fine!!!💛 (men det er alltid gøy med nye klær..hehe) Jeg kommer alltid til å støtte deg og Marcus og Martinus!! Skal du sitte med Marcus og Martinus ( fått billett av dem) eller har du kjøpt billetter selv?? Skulle ønsket jeg kunne kommet for da kunne jeg møtt dere!!!💛😍😚

    3. hei jennie’m super forelsket i vakre du skulle ønske du gjorde 2 videoer en ” ‘mine materialer i 2017’ ‘og den andre’ ‘tour rommet’ ‘kisses mine insta er ingridyguttene!

    4. Jeg har også vondt i halsen..kjedeliiig.. men du er jo heldig som kjenner M&M godt da;) Er du forelska i en av dem.😂❤️

    5. Hvor skal du gå på vidergående? Du burde vurdere Vågen Vidergående i Sandnes, på drama.
      Håper på svar <3

    6. Hei! Hvor er den “rosaaktige” singletten du bruker på “Summer Haul 2016” videoen din fra, og vet du om det fortsatt er mulighet å få tak i den?💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg